لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

الکترونیک آرتس نینتندو سوئیچ را مناسب اکوسیستم خود نمی‌داند

الکترونیک آرتس نینتندو سوئیچ را مناسب اکوسیستم خود نمی‌داند

شرکت الکترونیک آرتس اعلام کرده که کنسول نینتندو سوئیچ را مناسب اکوسیستم خود نمی‌داند و به همین دلیل اپلیکیشن استریم بازی خود را به صورت ویژه برای این کنسول بازی آماده عرضه نکرده است.

اندرو ویلسون مدیر عامل اجرایی شرکت الکترونیک آرتس در جریان کنفرانس مالی اخیر این شرکت که در روز سی‌ام جولای 2019 برگزار شده اعلام کرده که این شرکت به طور کل تمایلی به گسترش اکوسیستم خود به کاربران نینتندو سوئیچ ندارد.

در جریان این رویداد، ویلسون در پاسخ به این سؤال که چرا الکترونیک آرتس وارد بازار محتوای دیجیتالی کنسول نینتندو سوئیچ نمی‌شود، در حالی که بازی SIMS فروش بسیار خوبی در این کنسول بازی داشته، اعلام کرد که نینتندو سوئیچ توان برقراری ارتباط میان کاربران و گیمرها را ندارد. دلیل دوم این است که بسیاری از کاربران نینتندو سوئیچ تمایلی برای اجرای بازی‌ها از طریق سرویس EA Access نخواند داشت و به همین دلیل این شرکت روی توسعه و عرضه این اپلیکیشن روی این دستگاه سرمایه گذاری نمی‌کند.

ویلسون همچنین اعلام کرد که الکترونیک آرتس اطلاعات زیادی در مورد نحوه استفاده کاربران از نینتندو سوئیچ دارد که بر اساس آن‌ها مشخص شده که کاربران این کنسول بازی معمولاً از دستگاه‌های دیگر نظیر پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز استفاده می‌کنند و به همین دلیل عدم توسعه EA Games برای نینتندو سوئیچ باعث از دست رفتن بازار کاربران این کنسول نمی‌شود.

بر اساس اطلاعات مدیر عامل اجرایی الکترونیک آرتس، نزدیک به 7 میلیون نفر از کاربران جدید سری بازی‌های SIMS این بازی را در کامپیوترهای شخصی مبتنی بر ویندوز و مک او اس اجرا کرده‌اند و به همین دلیل آمار فروش بازی یاد شده برای کنسول نینتندو سوئیچ بسیار محدود است که این مسئله باعث می‌شود تا تمایل توسعه بازی‌ها برای این کنسول به طرز قابل توجهی نسبت به کنسول‌های حرفه‌ای‌تر نظیر ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 کاهش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420