لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده از اسکین‌های نامناسب باعث بن شدن اکانت توییچ می‌شود

استفاده از اسکین‌های نامناسب باعث بن شدن اکانت توییچ می‌شود

 شبکه اجتماعی و استریم توییچ به تازگی سیاست سفت و سخت‌تری را برای پخش محتوای استریمرهای مشهور در نظر گرفته است و به همین دلیل تعدادی از کاربرانی که از اسکین‌های نامناسب استفاده کرده‌اند را برای مدت مشخصی جریمه کرده است.

یکی از استریمرهای معروف توییچ به تازگی به خاطر اجرای بازی ماین کرفت و استفاده از اسکینی که شبیه به آدولف هیتلر بوده است از این شبکه اجتماعی بلاک شده است و برای مدت 30 روز امکان دسترسی به توییچ و استریم ویدیوهای خود در آن را نخواهد داشت.

Anomaly، کاربر شبکه اجتماعی توییچ که اخیراً به این خاطر از دسترسی و استریم ویدیوها محدود شده، در حساب توییتر خود اعلام کرده که دلیل این مسئله را نمی‌داند و توییچ هیچ توضیح دقیقی برای بلاک کردن او منتشر نکرده است. کاربران دیگر در واکنش به توییت او اعلام کرده‌اند که اسکین مورد استفاده او شباهت بسیار زیادی به ظاهر آدولف هیتلر دارد و به همین دلیل احتمالاً مدیران توییچ به این خاطر اقدام به مسدود کردن حساب کاربری او کرده‌اند.

وی همچنین اعلام کرده بود که این اسکین تنها قرار بود به عنوان یک شوخی و در بازی‌های شخصی او با دوستان دیگر مورد استفاده قرار بگیرد که تنها برای چند ثانیه روی صفحه استریم آنلاین توییچ منتشر شده است؛ با این حال حساب کاربری او به خاطر نمایش چند ثانیه‌ای این اسکین مسدود شده است و توییچ به او در زمینه استفاده نادرست از این پلتفرم برای نمایش محتوای غیرقانونی هشدار داده است.

گفتنی است که تا پیش از این نیز بسیاری از سرویس‌های ارائه دهنده بازی‌های آنلاین نظیر ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک نیز دستورالعمل‌های جدیدی را برای از بین بردن سطح خشونت و آزار دیگران در نظر گرفته بودند که حالا به نظر می‌رسد که توییچ نیز اقدام به ارائه کارهایی مشابه کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420