لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آلفابت با پیشی گرفتن از اپل به ثروتمندترین کمپانی تبدیل شد

آلفابت با پیشی گرفتن از اپل به ثروتمندترین کمپانی تبدیل شد

 آلفابت به عنوان شرکت مادر گوگل به تازگی توانسته با کنار زدن شرکت اپل به ثروتمندترین شرکت دنیا تبدیل شود.

بر اساس گزارش جدید فایننشیال تایمز آلفابت در گزارش مالی فصل دوم سال جاری میلادی خود اعلام کرده که نزدیک به 117 میلیارد دلار دارایی سیال دارد که در مقایسه با دارایی 102 میلیارد دلاری اپل بیشتر بوده و توانسته جایگاه خود را به عنوان ثروتمندترین شرکت دنیا به اثبات برساند.

با وجود انتشار این ادعا از طرف موسسه آلفابت، بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که این شرکت در چند سال اخیر تلاش زیادی در زمینه احتکار پول و سهام کرده است که این مسئله باعث شده تا ارزش مالی آلفابت به بیشترین حد خود در تاریخ فعالیت این شرکت تبدیل شود.

تحلیلگران بر این عقیده هستند که فعالیت آلفابت باعث افزایش فشار روی سهام داران می‌شود و در آینده نزدیک ممکن است سهام این شرکت با کاهش قابل توجهی مواجه شود؛ چرا که این کمپانی در چند سال اخیر تلاش زیادی برای بازخرید سهام خود از بازار بورس کرده است و به همین خاطر باعث ایجاد نگرانی‌های زیادی در بازار جهانی شده است.

بر اساس این بررسی‌ها، شرکت آلفابت ممکن است در آینده نزدیک با فشار روی سهامداران به عمر حاکمیت گوگل در دنیای فناوری پایان دهد و پس از آن شرکت‌های دیگری بتوانند جایگزین این کمپانی قدرتمند شوند.

در این میان شرکت یاد شده در حال حاضر با یک پرونده قانونی 8.2 میلیارد یورویی در اروپا مواجه شده است که در صورت شکست، ارزش مالی این شرکت به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. با وجود تمامی این مسائل می‌توان به این نتیجه رسید که افزایش درآمد آلفابت نسبت به شرکت‌های مهمی نظیر اپل، به صورت واقعی نبوده و ممکن است در آینده نزدیک باعث ایجاد مشکلات زیادی برای سهامداران و مدیران این شرکت بزرگ شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373