لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش سرعت آیفون‌های قدیمی همچنان گریبان اپل را گرفته است

کاهش سرعت آیفون‌های قدیمی همچنان گریبان اپل را گرفته است

 نزدیک به یک سال و نیم از زمان فاش شدن کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها از طریق آپدیت‌های نرم افزاری می‌گذرد و همچنان اپل با مشکلات قانونی این اقدام مواجه است.

بر اساس گزارش‌های اخیر، یک گروه هجده نفره از کاربران آیفون‌ها در روزهای گذشته و در کالیفرنیای شمالی اقدام به ثبت یک شاید جدید علیه اپل به خاطر کاهش عمدی سرعت پردازش آیفون‌ها کرده‌اند. در متن شکایت آن‌ها آمده است که اپل به صورت پنهانی اقدام به کاهش سرعت آیفون‌ها کرده و این مسئله را به اطلاع مشتریان نرسانده است. آن‌ها اعلام کرده‌اند اپل بدون ارائه کوچک‌ترین توضیحی در این مورد اقدام به انجام فعالیتی غیرمنصفانه در زمینه ارائه محصولات همراه کرده است. این افراد بر این اعتقاد هستند که اپل به صورت عمدی تلاش کرده تا عمر مفید کاربری دستگاه‌های قدیمی خود را کاهش دهد تا کاربران به خرید دستگاه‌های جدید تشویق شوند.

اپل تا پیش از این نیز بارها اعلام کرده بود که هرگز تلاشی برای کاهش عمر مفید دستگاه‌های قدیمی نداشته است و همواره روی ارائه بهترین تجربه کاربری از دستگاه‌های هوشمند و الکترونیکی تأکید داشته است.

اپل تا به امروز با 60 پرونده شکایت به خاطر کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها مواجه شده است که پرونده بسیاری از آن‌ها هنوز باز باقی مانده است. اولین پرونده مربوط به این اقدام اپل در دسامبر سال 2017 میلادی به ثبت رسید و همچنان این شرکت با مشکلات مربوط به این اقدام دست و پنجه نرم می‌کند.

شکایت اخیر نشان داده که کاهش هزینه تعویض باتری آیفون‌ها و ارائه قابلیت Battery Health در سیستم عامل آی او اس نتوانسته به طور کامل از شکایت کاربران و افراد مختلف جلوگیری کند و اپل همچنان با دردسرهای این موضوع در حال مبارزه است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420