لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مک بوک سیم کارت خور تولید می‌کند

اپل مک بوک سیم کارت خور تولید می‌کند

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد مک بوک سیم کارت خور با قابلیت اتصال به شبکه 5G را آماده عرضه کند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل در تلاش است تا در نیمه دوم سال 2020 میلادی از اولین نسخه مک بوک سیم کارت خور رونمایی کند که این محصولات قرار است برای رقابت با شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای همراه آماده عرضه به بازار شوند. این خبرگزاری اعلام کرده که مدیران اپل پس از مشاهده افزایش محبوبیت لپ تاپ‌های متصل به شبکه‌های همراه تصمیم دارند تا با شرکت‌هایی نظیر لنوو، اچ پی و Dell در زمینه تولید محصولات همواره متصل به اینترنت همراه رقابت کند.

دیجی تایمز اعلام کرده که سه شرکت لنوو، اچ پی و Dell به عنوان مهم‌ترین فروشندگان کامپیوترهای همراه و لپ تاپ‌ها تصمیم دارند تا در نیمه دوم سال 2019 میلادی از لپ تاپ‌های متصل به شبکه همراه خود رونمایی کنند و اپل نیز به عنوان چهارمین شرکت مهم در زمینه تولید لپ تاپ و کامپیوترهای همراه تصمیم دارد تا مک بوک سیم کارت خور خود را در این بازه زمانی آماده عرضه و فروش در بازار جهانی کند.

خبرگزاری تایوانی دیجی تایمز اعلام کرده که اپل از همین حالا فرایند رایزنی و ثبت سفارش تأمین قطعات این محصولات را با شرکت‌های تأمین کننده به ثبت رسانده است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا تولید انبوه این محصولات را در نیمه اول 2020 آغاز کند.

مک بوک سیم کارت خور در حالی آماده عرضه به بازار می‌شود که شرکت اپل از سال 2020 به احتمال زیاد فرایند تولید انبوه آیفون‌ها و آیپدهای جدید با قابلیت اتصال به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی را آغاز می‌کند و رفته ‌رفته توسعه و عرضه محصولات مبتنی بر سیستم ارتباطی LTE را متوقف می‌کند و محصولات جدیدی را به بازار جهانی تزریق خواهد کرد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420