لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کینکت باعث ناسازگاری فورتنایت با ایکس باکس وان می‌شود

کینکت باعث ناسازگاری فورتنایت با ایکس باکس وان می‌شود

 شرکت اپیک گیمز به تازگی از کاربران خود درخواست کرده تا در زمان اجرای بازی فورتنایت، کینکت را از کنسول ایکس باکس وان جدا کنند.

این شرکت اعلام کرده که کینکت در ایکس باکس وان باعث ایجاد یک مشکل کاربردی می‌شود و باعث عدم سازگاری کامل با ایکس باکس وان می‌شود. بر این اساس کاربران باید در زمان اجرای این بازی باید از عدم اتصال کینکت به کنسول خودداری کنند. این مشکل که اخیراً در آپدیت‌های جدید بازی فورتنایت ایجاد شده، باعث می‌شود تا در زمان اجرای فصل X بازی فورتنایت، سازگاری دستگاه با مشکل مواجه شود و کاربران با دردسرهای زیادی مواجه شوند.

اپیک گیمز با وجود درخواست برای جدا کردن کینکت از ایکس باکس وان، هیچ توضیح کاملی از لحاظ فنی به کاربران نداده است و هنوز معلوم نیست که ریشه این مشکل چیست. با این حال بررسی برخی از تحلیلگران حاکی از آن است که در زمان اتصال کینکت به کنسول، ایکس باکس وان نزدیک به 10 درصد بازدهی پردازنده گرافیکی خود را به پردازش و بررسی تصاویر دریافتی از کینکت اختصاص می‌دهد که باعث کاهش قدرت پردازشی پردازنده گرافیکی برای اجرای بازی فورتنایت می‌شود و ممکن است باعث لگ زدن این بازی شود.

با وجود انتشار این اطلاعات، شرکت اپیک گیمز هنوز هیچ ادعایی در مورد تلاش برای رفع این مشکل در آپدیت‌های جدید نکرده است و هنوز معلوم نیست که کاربران فورتنایت در آینده نزدیک می‌توانند به صورت بهینه و در کنار اتصال کینکت به کنسول از این بازی استفاده کنند یا برای همیشه باید این رابط کنترلی را از دستگاه‌های خود جدا کنند.

لازم به ذکر است که مایکروسافت از سال 2017 اقدام به توقف فرایند توسعه و پشتیبانی از کینکت کرده است و بازی‌های جدید معمولاً با این رابط کنترلی هوشمند سازگار نخواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373