لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی قابلیت VoiceOver در محصولات اپل

معرفی قابلیت VoiceOver در محصولات اپل

 قابلیت VoiceOver یکی از ابزارهای کاربردی شرکت اپل در سری محصولات مختلف این شرکت است که به کاربران مختلف امکان دسترسی به محتوای تصویری روی نمایشگر را از طریق گفتارهای صوتی می‌دهد.

قابلیت VoiceOver به کاربران اجازه می‌دهد تا از بدون نیاز به کنترل ماوس و کیبورد و حتی بدون خواندن محتوای در حال نمایش در دستگاه‌های مختلف، امکان کار با دستگاه‌های مختلف را داشته باشند. این قابلیت علاوه بر حذف ماوس و کیبورد از چرخه استفاده از دستگاه‌های مک، امکان استفاده و کار با دستگاه‌های همراه نظیر آیفون و آیپد را بدون نیاز به فرمان‌های لمسی روی نمایشگر را به کاربران ارائه می‌دهد.

این قابلیت برای افراد دارای توانایی‌های خاص و افرادی که امکان کنترل و انتخاب آپشن‌های آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک را ندارند بسیار کارآمد است و آن‌ها می‌توانند از این طریق به صورت سریع و بهینه از دستگاه‌های خود استفاده کنند. گفتنی است که قابلیت VoiceOver باعث می‌شود تا کاربران همیشه بتوانند از طریق دستورهای صوتی از سیستم عامل و دستگاه‌های خود استفاده کنند و دیگر نیازی به استفاده از روش‌های معمول برای انجام کارهای مختلف را ندارند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 اپل با توسعه و عرضه قابلیت VoiceOver تلاش کرده تا محصولات دیجیتالی و هوشمند خود را به عنوان بهترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌ها برای استفاده تمامی افراد معرفی کند. VoiceOver یکی از ابزارهایی است که باعث می‌شود تا محدودیت استفاده از دستگاه‌ها توسط کاربران مختلف با توانایی‌های خاص از بین برود و همه انسان‌ها بتوانند از دستگاه‌های خود به صورت بهینه استفاده کنند.

گفتنی است که برای فعال سازی این قابلیت کاربران می‌توانند از میانبر کیبورد آن در مک استفاده کنند یا در دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس و آیپد او اس از طریق بخش Settings آن را فعال سازی کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420