لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد 10.2 اینچ جایگزین آیپد نسل 6 خواهد شد

آیپد 10.2 اینچ جایگزین آیپد نسل 6 خواهد شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک فرایند فروش آیپد 10.2 اینچ را در سراسر دنیا آغاز کند و این محصول را به عنوان جایگزین آیپد نسل 6 معرفی کند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل فرایند توسعه و ساخت آیپد 10.2 اینچ را آغاز کرده و در آینده نزدیک این محصول را آماده عرضه به بازار می‌کند. آیپد 10.2 اینچ به احتمال زیاد قرار است بر اساس سیاست‌های سال گذشته شرکت اپل قیمت گذاری شود. اپل از سال گذشته تصمیم به تغییر سیاست‌های خود برای قیمت گذاری آیپدها کرد و برخی از این محصولات را با امکانات بیشتر و به همراه قیمت مقرون به صرفه‌تر آماده ارائه به کاربران کرد.

اپل احتمالاً در سال جاری آیپد 10.2 اینچ را با همان قیمت پایه آیپد نسل 6 آماده عرضه به بازار می‌کند و تغییرات قابل توجهی را در بازدهی سخت افزاری این محصول اعمال می‌کند.

تا پیش از این شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای تولید و عرضه آیپد 10.2 اینچ منتشر شده بود که تحلیلگران بر این باور بودند که این محصول با عنوان آیپد نسل 7 آماده عرضه به بازار می‌شود. در این میان دیجی تایمز طی دو گزارش متفاوت تأکید کرده که این محصول قرار است به عنوان جایگزین آیپد نسل 6 آماده عرضه به بازار شود. دیجی تایمز تأکید کرده که آیپد نسل 7 قرار است هم‌زمان با مک بوک پرو 16 اینچ و در پاییز 2019 آماده عرضه به بازار شود.

گفتنی است که خبر تلاش اپل برای عرضه آیپد جدید بارها توسط منابع خبری و تحلیلی مختلف تائید شده است. بر این اساس مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل اعلام کرده بود که آیپد جدید قرار است در نیمه دوم سال 2019 میلادی با سایزی متفاوت و بزرگ‌تر از آیپدهای 9.7 اینچ آماده عرضه و فروش در بازار جهانی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420