لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنجمین بتای مک او اس کاتالینا آماده عرضه به توسعه دهندگان شد

پنجمین بتای مک او اس کاتالینا آماده عرضه به توسعه دهندگان شد

 شرکت اپل از شب گذشته فرایند توسعه و عرضه بتای پنجم مک او اس کاتالینا را به توسعه دهندگان کرده است.

توسعه دهندگانی که اکانت اختصاصی و 99 دلاری شرکت اپل را خریداری کرده‌اند؛ از همین حالا می‌توانند اقدام به دانلود و نصب پنجمین نسخه بتای مک او اس کاتالینا روی کامپیوترهای مک خود کرده و از کیت توسعه دهندگان آن استفاده کنند. اپل این نسخه از سیستم عامل مک او اس کاتالینا را تنها چند روز پس از آماده سازی و عرضه نسخه جدید بتای آی او اس 13 و آیپد او اس به توسعه دهندگان ارائه داده است.

با توجه به اینکه مک او اس کاتالینای جدید تنها برای توسعه دهندگان آماده عرضه شده است، کاربران عادی فعلاً امکان دانلود و نصب آن را از طریق اپل آیدی‌های عادی ندارند و باید برای مدت زمانی مشخص و تا زمان عرضه نسخه عمومی آن منتظر باشند.

گفتنی است اپل در توسعه و عرضه این نسخه بتای جدید از سیستم عامل مک او اس کاتالینا تلاش کرده تا مشکلات و باگ‌های نرم افزاری شناخته شده در نسخه‌های پیشین را برطرف کند. بر این اساس توسعه دهندگانی که اقدام به نصب و تست این نسخه می‌کنند، می‌توانند به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند. علاوه بر این، بررسی‌های اولیه انجام شده از این نسخه جدید حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه این نسخه برخی از مشکلات مربوط به تراشه امنیتی T2 را برطرف کرده است.

لازم به ذکر است که شرکت اپل تصمیم دارد تا پس از برگزاری رویداد ماه سپتامبر خود که تا یک ماه و نیم دیگر برگزار می‌شود، اقدام به آماده سازی و عرضه مک او اس کاتالینا در کنار آی او اس 13 و آیپد او اس به صورت عمومی کند و تمامی کاربران امکان دسترسی به این نسخه‌های جدید از سیستم عامل‌های شرکت اپل را خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420