لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه عینک واقعیت افزوده اپل برای بار دیگر آغاز شد

توسعه عینک واقعیت افزوده اپل برای بار دیگر آغاز شد

 نزدیک به یک ماه پیش بود که برخی از گزارش‌ها حاکی از آن بودند که شرکت اپل تصمیم به توقف فرایند توسعه عینک هوشمند خود گرفته و حالا گزارش‌های جدید اعلام کرده‌اند که فرایند توسعه عینک واقعیت افزوده اپل برای بار دیگر آغاز شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وب سایت The Information شرکت اپل تغییراتی در تیم توسعه ابزارهای مبتنی بر واقعیت افزوده و محصولات نرم افزاری خود ایجاد کرده و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا توسعه و ساخت محصولات مبتنی بر فناوری‌های نوین را برای بار دیگر آغاز کند.

این گزارش اعلام کرده Kim Vorrath که نزدیک به پانزده سال به عنوان مدیر یکی از تیم‌های توسعه نرم افزاری در اپل فعالیت می‌کرد، حالا به بخش توسعه محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی این کمپانی منتقل شده و به عنوان جایگزین Mike Rockwell به فعالیت خود در اپل ادامه می‌دهد.

بر اساس ادعای The information این مدیر جدید قرار است برخی از باگ‌های نرم افزاری ایجاد شده در روند توسعه ابزارهای مبتنی بر واقعیت افزوده را برطرف کند و آن‌ها را به صورت بهبود یافته تر آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس ماه گذشته دیجی تایمز شرکت اپل به طور کامل فرایند توسعه محصولات مبتنی بر فناوری‌های نوین را متوقف کرده بود و عینک واقعیت افزوده اپل با تأخیرهای ویژه‌ای همراه شده است.

اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 یا 2021 از عینک هوشمند خود به همراه قابلیت‌های متفاوت رونمایی کند. اپل تصمیم دارد تا این عینک هوشمند را به عنوان جایگزینی مناسب برای تلفن‌های هوشمند آیفون آماده عرضه به بازار کند. با این حال بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که نسخه اولیه این محصول قرار است همانند ساعت‌های هوشمند اپل واچ به صورت وابسته به تلفن‌های هوشمند آیفون آماده عرضه به بازار شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373