لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حاشیه نمایشگر مک بوک پرو 2019 کمتر می‌شود

حاشیه نمایشگر مک بوک پرو 2019 کمتر می‌شود

 گزارش خبرگزاری دیجی تایمز که روز گذشته منتشر شده حاکی از آن بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر 2019 با استفاده از نسل جدید کیبوردهای قیچی مانند ابعاد مک بوک پرو 2019 را کاهش دهد؛ اما حالا بخش دیگر این گزارش که به تازگی منتشر شده نشان داده که اپل تصمیم دارد تا حاشیه مک بوک پرو 2019 را نیز کاهش دهد.

اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 اقدام به معرفی و عرضه مک بوک پرو 2019 با سایز 16 اینچ کند که حالا مشخص شده که این لپ تاپ قرار است بدون تغییر در ابعاد مک بوک‌های 15 اینچی و با حذف حاشیه‌های کناری، نمایشگر 16 اینچ را آماده توسعه و عرضه کند.

بر این اساس مک بوک پرو 2019 با سایز 16 اینچ اولین محصول در نوع خود خواهد بود که تکنیک حذف حاشیه‌های کناری آماده عرضه به بازار جهانی می‌شود. اپل از سال 2017 میلادی و مشخصاً توسعه و عرضه آیفون X اقدام به استفاده از تکنیک ساخت نمایشگرهای بدون حاشیه کرد.

تکنیک حذف حاشیه‌های کناری نمایشگر به اپل اجازه می‌دهد تا بدون تغییر در ابعاد دستگاه، اندازه نمایشگر آن‌ها را بزرگ‌تر کند و دیگر نیازی به ساخت محصولات بزرگ‌تر نباشد. اپل پس از آیفون X توانست با توسعه و عرضه اپل واچ سری 4 و آیپد پرو نسل 3 در سال 2018 توانست تمامی محصولات همراه خود را به صورت ویژه‌تر آماده عرضه به بازار کند و حالا این شرکت تصمیم دارد تا مک بوک‌های خود را نیز با همین طراحی آماده ارائه به بازار جهانی کند.

علاوه بر پیش بینی‌های دیجی تایمز، برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که در آینده نزدیک آیمک‌های مبتنی بر نمایشگرهای بدون حاشیه نیز آماده معرفی و عرضه به بازار خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420