لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مانیتورهای جدید ال جی را برای کامپیوترهای مک پیشنهاد می‌کند

اپل مانیتورهای جدید ال جی را برای کامپیوترهای مک پیشنهاد می‌کند

 شرکت اپل به تازگی مانیتورهای جدید ال جی را در وب سایت فروشگاه آنلاین رسمی خود آماده فروش و عرضه کرده و آن‌ها را به عنوان یک محصولات جانبی کارآمد برای کامپیوترهای مک معرفی کرده است.

مانیتور جدید ال جی با سایز 27 اینچ و امکان پشتیبانی از تصاویر با کیفیت 5K تولید شده‌اند که یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده از کامپیوترهای مک به حساب میاید. این نمایشگر برای افراد حرفه‌ای نظیر طراحان، مهندسین و افراد دیگری که به صورت مداوم از دستگاه‌های مک خود برای انجام کارهای حرفه‌ای و روزمره استفاده می‌کنند؛ بسیار مناسب است و به همین دلیل اپل آن را برای دستگاه‌های مک جدید به کاربران توصیه کرده است.

رزولوشن این مانیتور جدید ال جی برابر با 5120 در 2880 پیکسل است که در مجموع شامل 14.7 میلیون پیکسل خواهد بود. تراکم پیکسلی بسیار زیاد در این نمایشگر باعث می‌شود تا کاربران حرفه‌ای بتوانند به صورت بهینه و بهبود یافته تر از این محصول برای کارهای روزمره و حرفه‌ای خود استفاده کنند.

اپل در طول سال‌های گذشته در کنار تولید و عرضه نمایشگرهای اختصاصی مک، اقدام به فروش برخی از محصولات شرکت ال جی به عنوان جایگزینی مناسب برای استفاده از دو یا چند مانیتور در کامپیوترهای اختصاصی خود کرده است.

این نمایشگر جدید همانند مدل‌های پیشین خود از ورودی کابل تاندربولت 3 استفاده می‌کند و می‌تواند تصاویر را از طریق درگاه یو اس بی تایپ سی تعبیه شده در مدل‌های جدید کامپیوترهای مک دریافت کند و با کیفیت بیشتر و سریع‌تر امکان اجرای کارهای مختلف را برای کاربران این سری از کامپیوترهای حرفه‌ای فراهم کند.

اپل همچنین با شرکت ال جی در زمینه تأمین قطعات و پنل‌های نمایشگر آیفون، آیپد و مک بوک با شرکت ال جی همکاری کرده است و این مسئله نشان می‌دهد که مدیران اپل به خط تولید نمایشگرهای شرکت کره‌ای ال جی اعتماد کامل دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420