لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتای عمومی آی او اس 13 و آیپد او اس منتشر شد

چهارمین بتای عمومی آی او اس 13 و آیپد او اس منتشر شد

 شرکت اپل تنها یک روز پس از آغاز فرایند عرضه بتای جدید آی او اس 13 و آیپد او اس برای توسعه دهندگان، چهارمین نسخه بتای عمومی این سیستم عامل‌ها را آماده عرضه به تمامی کاربران کرده است.

کاربران برای دریافت این دو نسخه جدید از سیستم عامل‌ها نیازی به پرداخت هزینه ندارند و می‌توانند آی او اس 13 و آیپد او اس بتا را به صورت رایگان برای دستگاه‌های خود دانلود و نصب کنند. کاربران برای نصب این نسخه تنها نیاز به ثبت نام در برنامه تست کنندگان سیستم عامل‌های بتا در وب سایت رسمی اپل دارند و پس از وارد کردن اطلاعات اپل آیدی خود در این صفحه امکان دانلود و نصب آپدیت‌های بتا را در دستگاه‌هایی که روی آن‌ها اپل آیدی یکسان را نصب کرده‌اند، خواهند داشت.

اپل در توسعه و عرضه این نسخه‌های بتا تغییرات ویژه‌ای را اعمال کرده است که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت ویژه و بهبود یافته تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند. گفتنی است که این تغییرات در حال حاضر در نسخه‌های جدید بتا آماده عرضه شده است و در آینده نزدیک و پس از رفع باگ‌های احتمالی آماده عرضه به صورت نهایی می‌شود.

گفتنی است که اپل تصمیم دارد تا نسخه نهایی آی او اس 13 و آیپد او اس را تا پیش از آغاز پاییز 2019 آماده عرضه به عموم کاربران کند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا یک ماه و نیم دیگر و مشخصاً زمان عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل‌های جدید صبر کنند و اقدامی برای نصب نسخه‌های بتا را نکنند. لازم به ذکر است که نصب نسخه‌های بتا ممکن است باعث ایجاد اختلالات زیادی در تجربه کاربری خواهد شد و بهتر است از نسخه‌های نهایی این سیستم عامل‌ها استفاده شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373