لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گزارش مالی سوم اپل در سال 2019 منتشر شد

گزارش مالی سوم اپل در سال 2019 منتشر شد

شرکت اپل از روز گذشته در جریان رویدادی گزارش مالی سوم خود در سال 2019 را برای سهام داران و سرمایه گذاران خود منتشر کرده است.

در این رویداد، تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی اپل در مورد نحوه درآمد این شرکت در بازه زمانی می تا جولای 2019 صحبت کرده و اطلاعات جزئی و مهمی را در مورد آن ارائه داده است. بر اساس این گزارش، اپل 53.8 میلیارد دلار در بازه زمانی یاد شده درآمد داشته که نزدیک به 10 میلیارد دلار آن سود بوده است.

در این گزارش مشخص شده که اپل رکورد بیشترین درآمد را در ماه ژوئن امسال نسبت به سال‌های دیگر فعالیت خود به دست آورده است. با این حال مشخص شده که اپل با وجود افزایش درآمد و فروش محصولات دیجیتالی و سخت افزاری خود، درآمد کمتری نسبت به سال‌های پیشین داشته است.

علاوه بر این، حاشیه سود اپل نزدیک به 0.7 درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 2018 کاهش داشته است که این مسئله احتمالاً به تغییر روند اپل در زمین عرضه محصولات دیجیتالی نظیر اپل تی وی پلاس، اپل موزیک و اپل نیوز پلاس مربوط خواهد بود.

این مسئله باعث شده تا 0.77 دلار از ارزش هر سهم اپل کاسته شده است که به احتمال زیاد تا تاریخ پانزده اوت 2019 نیز ثابت باقی خواهد ماند.

بر اساس بررسی‌های منتشر شده، نزدیک به 48 درصد درآمد شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده به فروش آیفون‌ها مربوط بوده و پس از آن بیست و یک درصد از درآمد این شرکت وابسته به فروش سرویس‌های آنلاین و دیجیتالی بوده است. اپل از ابتدای سال 2019 سیاست‌های خود را برای عرضه سرویس‌های دیجیتالی و آنلاین تغییر داد تا از آن طریق بتواند به صورت بهینه و ویژه‌تر سطح تمایل کاربران برای باقی ماندن در اکوسیستم خود افزایش دهد.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420