لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خط تولید مک پرو داخل خاک آمریکا باقی می‌ماند

خط تولید مک پرو داخل خاک آمریکا باقی می‌ماند

 تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که این کمپانی همچنان تصمیم دارد تا خط تولید مک پرو را در داخل خاک آمریکا نگه دارد و تلاشی برای انتقال فرایند تولید این محصول به کشورهای دیگر نمی‌کند. 

تیم کوک در جریان گزارش مالی اخیر اپل در مورد درآمد این شرکت در جریان سه ماهه سوم سال 2019 میلادی در واکنش به یکی از سؤالات مربوط به تلاش برای انتقال خط تولید مک پرو 2019 به کشورهای جنوب شرق آسیا اعلام کرد که این شرکت تمایلی به انتقال فرایند تولید این محصول به خارج از آمریکا نداد و این مسئله به هیچ وجه به مسائل مربوط افزایش تعرفه واردات محصولات تولید شده در چین مربوط نمی‌شود.

کوک در ادامه توضیحات خود اعلام کرد که شرکت اپل خط تولید محصولات و قطعات خود را در گسترده کرده که بسیاری از کشورها نظیر ایالات متحده آمریکا، ژاپن، کره، چین و برخی از کشورهای اروپایی شامل آن می‌شوند. با این حال مک پرو تنها محصولات تولید شده توسط اپل است که به طور کامل در خاک ایالات متحده تولید و عرضه می‌شود و اپل همچنان تصمیم دارد تا فرایند تولید این محصول را داخل خاک این کشور نگه دارد.

اپل در حال حاضر خط تولید مک پرو را در کارخانه‌ای واقع در تگزاس انجام می‌دهد. با این حال گزارش منتشر شده در ماه ژوئن توسط وال استریت ژورنال بر این ادعا بود که اپل تصمیم دارد تا فرایند تولید مک پروهای جدید قرار است به کارخانه‌های کوانتا کامپیوتر در چین انتقال پیدا کند. در این میان تیم کوک در جریان گزارش مالی اخیر شرکت اپل اعلام کرده که مدیران این کمپانی تصمیم گرفته‌اند تا تولید این محصول را همچنان در خاک آمریکا ادامه دهند.

لازم به یادآوری است که اپل اکثر محصولات خود را در کارخانه‌های چینی، تایوانی و هندی تولید و عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420