لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بازی نینتندو سوئیچ با پشتیبانی از واقعیت مجازی آماده عرضه شد

سومین بازی نینتندو سوئیچ با پشتیبانی از واقعیت مجازی آماده عرضه شد

 شرکت نینتندو تصمیم دارد تا بازی Captain Toad: Treasure Tracker را با پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی مبتنی بر Nintendo Labo آماده عرضه به بازار می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از طرف منابع رسمی شرکت نینتندو، بازی یاد شده قرار است به عنوان سومین بازی مهم کنسول نینتندو سوئیچ با پشتیبانی از واقعی مجازی پس از The Legend of Zelda: Breath of the Wildand و Super Smash Bros Ultimate آماده عرضه به کاربران شود.

نینتندو در تلاش است تا با توسعه بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی توجه بسیاری از گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری را به خود جلب کند. بر این اساس این شرکت تلاش کرده تا در طول ماه‌های گذشته با معرفی و عرضه اکسسوری Nintendo Labo فناوری واقعیت مجازی و امکان اجرای بازی‌های مبتنی بر این تکنولوژی را به صورت بهینه و بهبود یافته به کاربران ارائه دهد.

هدف اصلی نینتندو ارائه امکاناتی ویژه برای عرضه بازی‌های واقعیت مجازی به صورت ارزان قیمت و آسان‌تر برای کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است و از این طریق تلاش می‌کند تا با شرکت‌هایی نظیر سونی و پلی استیشن VR که برای نسخه پروی کنسول بازی این شرکت تولید شده است رقابت کند.

گفتنی است که بازی Captain Toad: Treasure Tracker قرار است در بازه زمانی اول اوت 2019 تا یازدهم اوت آماده عرضه به عموم کاربران شود و کاربران می‌توانند با شارژ حساب کاربری خود از طریق خرید گیفت کارت نینتندو به این بازی دسترسی داشته باشند و آن را برای دستگاه‌های خود خریداری کنند.

نینتندو برای عرضه این بازی تلاش می‌کند تا از بسترهای ویژه آنلاین برای فروش دیجیتالی استفاده کند و این بازی همانند تمامی بازی‌های دیگر نینتندو سوئیچ به صورت فیزیکی آماده عرضه به بازار نمی‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420