لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هکرها، اپلیکیشن‌های اندروید را در نینتندو سوئیچ اجرا کردند

هکرها، اپلیکیشن‌های اندروید را در نینتندو سوئیچ اجرا کردند

سال گذشته بود که اطلاعاتی در مورد تلاش هکرها برای اجرای کدهای خارجی در کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شد و حالا برخی از هکرها توانسته‌اند با اعمال برخی تغییرات در کدهای داخلی سیستم عامل نینتندو سوئیچ امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را در این کنسول بازی فراهم کنند.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی در تالار گفتمان وب سایت XDA Developers منتشر شده است هکرها توانسته‌اند با استفاده از تغییراتی ویژه در سیستم عامل نینتندو سوئیچ اپلیکیشن‌های اندرویدی را از طریق کارت‌های حافظه خارجی اجرا کنند و با آن کار کنند.

این هکرها همچنین توانسته‌اند با استفاده از برخی شبیه سازهای کنسول‌های بازی قدیمی که برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده امکان اجرای بازی‌های قدیمی را در کنسول نینتندو سوئیچ فراهم کنند.

علاوه بر این نینتندو سوئیچ با استفاده از این تغییرات تبدیل به یک دستگاه هوشمند با امکانات ارتباطی شده است و توانسته بسیاری از سرویس‌های اینترنتی از وب گردی گرفته تا اجرای کارهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی را در خود فراهم کند.

هر چند که این تغییرات از نظر بسیاری از علاقه مندان به سیستم عامل اندروید و هک کردن دستگاه‌های مختلف، جالب به نظر می‌رسد، با این حال شدیداً توصیه می‌شود تا کاربران از انجام تغییرات در سیستم عامل اصلی نینتندو سوئیچ خودداری کنند. اعمال این تغییرات ممکن است باعث خرابی کنسول شود و در عین حال نمایندگی‌های رسمی نینتندو و شرکت‌های گارانتی کننده این کنسول در برابر این خرابی‌ها پاسخگو نخواهند بود و ممکن است کنسول به طور کامل امکان اجرای اپلیکیشن ها و بازی‌های رسمی را در این کنسول نداشته باشند.

گفتنی است که این روش به هیچ وجه از طرف شرکت نینتندو و منابع رسمی آن تائید نشده است و بهتر است کاربران از انجام این تغییرات خودداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420