لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های انحصاری جدید ایکس باکس با کیفیت بالاتری ساخته خواهند شد

بازی‌های انحصاری جدید ایکس باکس با کیفیت بالاتری ساخته خواهند شد

فیل اسپنسر مدیر عامل بخش توسعه ایکس باکس در شرکت مایکروسافت به تازگی طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که این کمپانی در تلاش است تا بازی‌های باکیفیت‌تری را به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان آماده عرضه کند.

فیل اسپنسر در مشابه با مجله Fortune اعلام کرده که این شرکت تلاش دارد تا با توسعه بازی‌های انحصاری از طریق مایکروسافت استودیو با شرکت‌های رقیب نظیر سونی و نینتندو رقابت کند. اسپنسر ضمن اشاره به پروژه xCloud اعلام کرده که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا با ارائه قابلیت استریم بازی‌ها با استفاده از فناوری پردازش ابری تلاش دارد تا کیفیت بازی‌های انحصاری این کنسول را افزایش دهد.

اسپنسر اعلام کرده که مایکروسافت تصمیم دارد تا با توسعه بازی‌های باکیفیت‌تر با شرکت سونی و بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 نظیر گاد آف وار و Horizon Zero Dawn رقابت کند. تا پیش از این مایکروسافت با توسعه برخی از بازی‌های انحصاری نظیر مجموعه فورزا تلاش کرده بود تا با شرکت سونی و بخش توسعه کنسول‌های بازی این شرکت ژاپنی رقابت کند. با این حال بسیاری از کاربران همچنان بر این باور هستند که کیفیت بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 بیشتر از بازی‌های مایکروسافت استودیو هستند.

مایکروسافت تلاش دارد تا با استفاده از فناوری پردازش ابری امکانات ویژه‌ای را برای کاربران کنسول‌های اختصاصی خود آماده عرضه کند تا از آن طریق بتوانند با کیفیت بیشتری بازی‌های مختلف را اجرا کنند. پردازش ابری می‌تواند کیفیت اجرای بازی‌های مبتنی بر کیفیت HDR و 4K را افزایش دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند بدون کمترین لگ و با کیفیت تصویر بالاتر تمایل بیشتری به استفاده از ایکس باکس وان نسبت به کنسول‌های رقیب پیدا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420