لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مسیریابی با واقعیت افزوده به زودی برای آیفون‌ها عرضه می‌شود

مسیریابی با واقعیت افزوده به زودی برای آیفون‌ها عرضه می‌شود

 شرکت اپل در حال توسعه و کار روی قابلیتی جدید برای ارائه امکان مسیریابی با استفاده از واقعیت افزوده در آیفون‌ها است و تصمیم دارد آن را در آینده نزدیک به کاربران عرضه کند.

اپل تلاش دارد تا با توسعه این سیستم هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده امکاناتی ویژه را به کاربران ارائه دهد که از آن طریق در طول طی کردن مسیرهای مختلف با استفاده از تلفن هوشمند، می‌توانند مسیرها را با استفاده از آیفون یا آیپد مشاهده کنند. قابلیت یاد شده قرار است به صورت مستقیم در اپلیکیشن مسیریابی و نقشه Apple Maps آماده عرضه به کاربران شود که از آن طریق کاربران می‌توانند با قرار دادن تلفن هوشمند در جلو شیشه اتومبیل مسیرهای مختلف برای رسیدن به مقصد را پیدا کنند و از آن طریق به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر مسیر مورد نظر را طی کنند.

اپل در یکی از پتنت‌های جدید خود که با عنوان «مسیریابی با استفاده از واقعیت افزوده» در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسانده؛ تمامی ایده‌های خود برای توسعه و عرضه این قابلیت در اپلیکیشن مسیریابی Apple Maps را توضیح داده است. اپل در توضیحات این پتنت به روش‌های مورد نیاز برای تحلیل تصاویر مسیر و نمایش محتوای واقعیت افزوده از مسیر در حال طی شدن پرداخته است.

این قابلیت باعث می‌شود تا رانندگی با استفاده از تلفن‌های هوشمند مدرن و واقعیت افزوده همانند بسیاری از بازی‌های ویدیویی اتومبیل رانی شود و کاربران بتوانند به صورت سریع‌تر و ایمن‌تر در طول مسیر مورد نظر رانندگی کنند و به مقصد مورد نظر خود برسند.

اپل از همین حالا فرایند توسعه و ساخت برخی از بسترهای سخت افزاری واقعیت افزوده را انجام داده و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا سیستم تشخیص عمق آیفون‌ها را به طرز قابل توجهی دقیق‌تر کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420