لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر سه مدل آیفون 2020 از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند

هر سه مدل آیفون 2020 از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند

گزارش‌های اخیر منتشر شده از طرف مینگ چی کو حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا هر سه مدل آیفون 2020 را به همراه پشتیبانی از اینترنت 5G آماده عرضه به بازار کند.

پیش بینی‌های اخیر مینگ چی کو که به تازگی در وب سایت macrumors منتشر شده اعلام کرده که هر سه مدل آیفون 2020 قرار است با تراشه‌های جدید توسعه یافته برای پشتیبانی از اینترنت 5G آماده عرضه به بازار شود. مینگ چی کو در این پیش بینی اعلام کرده که اپل تلاش دارد تا با تعبیه امکان پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات همراه در تلفن‌های هوشمند خود سعی دارد تا با تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی رقابت کند. وی بر این باور است که تا پایان سال 2019 میلادی اولین تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت پر سرعت جدید آماده عرضه می‌شوند و اپل از سال بعد تصمیم به معرفی و عرضه محصولات مشابه در بازار دارد.

متن پیش بینی اخیر مینگ چی کو به شرح زیر است:

در حال حاضر ما بر این اعتقاد هستیم که هر سه مدل آیفون‌های معرفی شده در نیمه دوم سال 2020 از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند که این مسئله به چندین دلیل مربوط می‌شود. 1 اینکه پس از تصاحب بخش تولید بیس باند شرکت اینتل، اپل منابع بیشتری برای توسعه 5G در آیفون دارد. دلیل دوم این است که ما انتظار داریم قیمت تلفن‌های هوشمند اندرویدی در بازه نیمه دوم سال 2020 بین 249 و 349 دلار کاهش پیدا کند که تنها از فرکانس‌های زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند. اما نکته کلیدی این است که مصرف کنندگان در این بازه زمانی به این نتیجه می‌رسند که اینترنت 5G یک قابلیت ضروری در تلفن‌های هوشمند است. بنابراین، مدل‌های آیفون که دارای قیمت بالاتری هستند برای برنده شدن در بازار رقابتی باید با تغییرات جانبی اپراتورهای موبایل و دیدگاه مصرف کنندگان سازگار بوده و از اینترنت 5G پشتیبانی کنند. دلیل سوم اینکه افزایش سرعت توسعه اینترنت 5G به نفع روند توسعه اکوسیستم مبتنی بر واقعیت افزوده اپل خواهد بود. 

مینگ چی کو

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420