لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کارت تا چند روز دیگر آماده عرضه به صورت عمومی می‌شود

اپل کارت تا چند روز دیگر آماده عرضه به صورت عمومی می‌شود

بر اساس گزارش‌های اخیر منتشر شده شرکت اپل تصمیم دارد تا کارت اعتباری خود را تا چند روز دیگر و مشخصاً در ماه اوت 2019 آماده عرضه کند. اپل کارت قرار است در برخی از کشورهای جهان که سرویس پرداخت Apple Pay در آن‌ها فعال است آماده عرضه شود.

تنها چند روز تا آغاز ماه اوت 2019 باقی مانده و خبرگزاری بلومبرگ به‌تازگی اعلام کرده که اپل در جریان این ماه تصمیم به آماده سازی و عرضه اپل کارت به بازار را دارد. بر اساس این گزارش، کاربران آیفون می‌توانند از طریق کیف پول مجازی خود اقدام به سفارش دادن اپل کارت کرده و پس از دریافت آن به صورت مستقیم از آن برای خرید و پرداخت لازم برای دریافت کالاها و خدمات مختلف استفاده کنند.

شرکت اپل با همکاری موسسه گلدمن ساکس اقدام به رونمایی از اپل کارت یا همان کارت اعتباری خود در مارس 2019 کرد و تصمیم به آماده سازی و عرضه این محصول در نیمه دوم سال جاری میلادی گرفت. کارت اعتباری اپل به کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون و ساعت‌های هوشمند اپل واچ امکان استفاده از یک اکوسیستم یکپارچه برای پرداخت و خرید موارد مختلف را می‌دهد. کاربران از طریق این کارت اعتباری می‌توانند به صورت سریع و بهینه اقدام به کشیدن کارت در پایانه‌های فروشگاهی کرده و لزوماً نیازی به حضور دستگاه‌های مبتنی بر سرویس پرداخت Apple Pay نخواهند داشت.

گفتنی است که این سرویس در حال حاضر تنها در کشورهایی قابل استفاده است که شرکت اپل در آن‌ها حضور فیزیکی دارد و با همکاری سازمان‌های مالی و بانک‌ها امکان استفاده و سرویس Apple Pay را برای کاربران فراهم کرده است.

اپل تا پیش از این و از طریق تعداد زیادی از کارکنان خود قابلیت‌های ارائه شده برای کارت اعتباری خود را مورد تست قرار داده و در آینده تصمیم دارد تا این قابلیت را به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420