لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پرچم‌دار استفاده از انرژی‌های پاک است

اپل پرچم‌دار استفاده از انرژی‌های پاک است

 بررسی‌های منتشر شده نشان دهنده آن است که شرکت اپل بیشترین ظرفیت استفاده از انرژی‌های پاک را در میان شرکت‌های بزرگ فناوری در آمریکا دارد.

بر اساس گزارش سازمان صنایع انرژی خورشیدی آمریکا، شرکت اپل از پایان سال 2018 بیشتر از هر شرکت دیگری در کشور آمریکا از انرژی خورشیدی استفاده کرده است. اپل در این بازه زمانی نزدیک به 393.3 مگاوات انرژی خورشیدی استفاده کرده و در حال حاضر بیشترین ظرفیت بهره برداری از انرژی‌های پاک را در اختیار دارد.

پس از اپل شرکت آمازون با مصرف 329.8 مگاوات انرژی خورشیدی و شرکت خرده فروشی تارگت با مصرف 242.4 مگاوات بیشتری سطح مصرف انرژی‌های تجدید پذیر و پاک را داشته‌اند. در این میان، شرکت گوگل با مصرف 142.9 مگاوات مصرف انرژی خورشیدی مقام پنجم این لیست را دریافت کرده است.

شرکت اپل از اواخر سال 2017 میلادی اقدام به بهره برداری اپل پارک به‌عنوان مقر اصلی جدید خود کرد که تمامی انرژی آن از طریق منابع تجدید پذیر و انرژی خورشیدی تأمین می‌شد. اپل همچنین تمامی انرژی‌های مورد نیاز برای راه اندازی و کار دیتابیس‌های خود را از طریق منابع تجدید پذیر تأمین می‌کند و به همین دلیل یکی از پاک‌ترین شرکت‌ها در دنیای فناوری به‌حساب میاید.

اپل همواره تلاش داشته تا از طریق مصرف انبوه انرژی‌های پاک توجه بسیاری از فعالان محیط زیست را به خود جلب کند. این کمپانی حتی در بسته بندی و فرایند ساحت مصرف دستگاه‌های خود تلاش کرده تا از ابزارها و مواد سازگار با محیط زیست استفاده کند و خود را به‌عنوان یکی از سبزترین شرکت صنعتی در سراسر جهان معرفی کند.

این مسئله باعث شده تا بسیاری از فعالان زیست محیطی از این شرکت بابت ساخت محصولات سالم و عدم تخریب محیط زیست تقدیر کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373