لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشخصات دو مدل جدید آیپد در دیتابیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا مشخص شد

مشخصات دو مدل جدید آیپد در دیتابیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا مشخص شد

 شرکت اپل از شب گذشته مشخصات و اطلاعات دو مدل جدید آیپد را در بیتابیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا به ثبت رسانده است.

این آیپدها با دو شماره مدل A2200 و A2232 مشخص شده‌اند که اولین بار توسط وب سایت MySmartPrice در سامانه اتحادیه اقتصادی اوراسیا مشاهده شده است. هر دو مدل جدید آیپد قرار است با سیستم عامل جدید اپل برای تبلت‌ها با عنوان آیپد او اس آماده عرضه به بازار شوند و اپل به صورت پیش‌فرض پشتیبانی از سیستم عامل آی او اس را در این محصولات حذف کرده است.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این آیپدها اولین نسخه از تبلت‌های شرکت اپل هستند که پس از عرضه نسخه عمومی از آیپد او اس آماده عرضه به بازار می‌شوند. اپل اعلام کرده که آیپد او اس را در نیمه دوم سال 2019 میلادی و مشخصاً در اوایل پاییز آماده عرضه به بازار می‌کند؛ به همین دلیل دو مدل جدید از آیپد احتمالاً قرار است در پاییز 2019 آماده معرفی و عرضه به بازار شوند.

تا پیش از این شرکت اپل 5 مدل آیپد دیگر را نیز در سامانه اقتصادی اوراسیا به ثبت رسانده بود. بر این اساس پیش بینی می‌شود که اپل در پاییز امسال از هفت مدل آیپد جدید به همراه سیستم عامل آیپد او اس رونمایی کند. بر این اساس پیش بینی می‌شود که تعدادی از این محصولات با عنوان آیپد نسل هفت و برخی دیگر از آن‌ها به‌عنوان نسل جدید آیپد مینی‌ها آماده عرضه به بازار شوند.

علاوه بر این شایعات پیشین حاکی از آن بودند که برخی از مدل‌های جدید آیپد قرار است با سایز 10.2 اینچ آماده عرضه به بازار شوند و اپل تولید و عرضه نسخه‌های جدید آیپد پرو را به زمستان و مشخصاً پس از ماه اکتبر 2019 موکول خواهد کرد.

اپل تلاش دارد تا با توسعه و تولید این محصولات تجربه‌ای ویژه از استفاده و کار با سیستم عامل آیپد او اس را به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420