لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هیچ یک از اپلیکیشن‌های 32 بیت در مک او اس کاتالینا پشتیبانی نمی‌شوند

هیچ یک از اپلیکیشن‌های 32 بیت در مک او اس کاتالینا پشتیبانی نمی‌شوند

 شرکت اپل در توسعه و عرضه مک او اس کاتالینا به طور کامل فرایند پشتیانی از اپلیکیشن‌های 32 بیت را متوقف کرده است. بر این اساس مک او اس موهاوای آخرین سیستم عامل مک خواهد بود که از این اپلیکیشن ها پشتیبانی می‌کند.

اپل از زمان معرفی مک او اس‌های سیرا در کنار آی او اس 11 به توسعه دهندگان و کاربران اعلام کرده بود که فرایند پشتیبانی از اپلیکیشن‌های 32 بیت را به طور تدریجی متوقف می‌کند و حالا این شرکت دو سال پس اعلام این موضوع پشتیبانی از این نرم افزارها را متوقف کرده است.

اپل در توسعه و عرضه آی او اس 11 امکان اجرای نرم افزارهای 32 بیت را حذف کرد و پس از آن از توسعه دهندگان درخواست کرد تا اپلیکیشن‌های خود را به صورت 64 بیت توسعه دهند. اپل تا پیش از این نیز به توسعه دهندگان اعلام کرده بود که مک او اس موهاوای آخرین سیستم عامل توسعه داده شدهبا پشتیبانی از اپلیکیشن‌های 32 بیتی خواهد بود و پس از آن کاربران باید حتماً از نرم افزارهای 64 بیتی استفاده کنند.

بر این اساس توسعه دهندگانی که تصمیم به عرضه اپلیکیشن‌های خود در کامپیوترهای مک دارند باید اقدام به سازگاری اپلیکیشن‌های خود با این سیستم عامل 64 بیتی کنند. گفتنی است که در صورت عدم این کار، امکان اجرای اپلیکیشن‌های توسعه داده شده از طرف توسعه دهندگان وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، به کاربران کامپیوترهای مک توصیه می‌شود تا پیش از اقدام به نصب مک او اس کاتالینا از 64 بیت بودن تمامی اپلیکیشن‌های خود اطمینان حاصل کنند. اگر از اپلیکیشن‌های 32 بیتی که کارایی حیاتی و مهمی برای شما دارند استفاده می‌کنید، باید از نصب مک او اس کاتالینا خودداری کنید یا اقدام به انتخاب یک نرم افزار جایگزین برای آن‌ها کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420