لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برندگان مسابقه عکاسی با آیفون مشخص شدند

برندگان مسابقه عکاسی با آیفون مشخص شدند

شرکت اپل از روز گذشته لیست برندگان دوازدهمین مسابقه عکاسی با دوربین آیفون را به همراه تصاویر و عکس‌های گرفته شده آن‌ها منتشر کرده است.

در جشنواره سال جاری میلادی، هزاران عکس از 140 کشور دنیا شامل استرالیا، بحرین، بلاروس، برزیل، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن، پرو، پرتغال، روسیه، آفریقای جنوبی، تایوان، انگلستان و آمریکا شرکت داشتند و همه برای کسب جایزه شرکت اپل رقابت می‌کردند.

در این میان، سه عکس از عکاسان ایتالیایی، پرتغالی و چینی موفق به کسب جایزه شرکت اپل شده‌اند. عکس اول این مجموعه به نام «خواهر بزرگ‌تر» توسط Gabriella Cigliano ایتالیایی تبار گرفته شده است. این عکس نشان دهنده دو خواهر در ساحل زنگبار در آفریقا است که با استفاده از آیفون X به ثبت رسیده است. عکاس این تصویر اعلام کرده که سال گذشته به آفریقا سفر کرده بود و این عکس را در طول سفر خود به کشورهای مختلف آفریقایی به ثبت رسانده است. 

عکس دوم با استفاده از آیفون SE و با فیلتر سیاه و سفید توسط Diogo Lage از پرتغال گرفته شده است که جایزه‌ای ویژه را دریافت کرده است. عکس سوم این مجموعه نیز با استفاده از آیفون X توسط Peng Hao در چین گرفته شده است.

اپل همواره تلاش داشته تا با راه اندازی مسابقه‌های عکاسی با آیفون به کاربران این تلفن‌های هوشمند نشان دهد که با همراه داشتن این دستگاه ویژه دیگر نیازی به دوربین عکاسی حرفه‌ای نخواهند داشت و می‌توانند به راحتی تصاویر ویژه و منحصر به فرد و حرفه‌ای خود را با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود به ثبت برساند. 

 

اپل در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای استفاده از ابزارهای ویژه قدرت و کیفیت تلفن‌های هوشمند خود را افزایش دهد. آیفون X و نسل‌های جدید آن نظیر XS و XS Max دارای سیستم تشخیص عمق به همراه فریم ریت بالا برای فیلم برداری و عکاسی باکیفیت هستند. علاوه بر این، استفاده از دو لنز واید انگل و تله فوتو باعث شده تا قدرت این دوربین‌ها برای عکاسی حرفه‌ای بهبود یابد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420