لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مودم‌های 5G آماده استفاده در آیپد و آیفون 2021 می‌شود

مودم‌های 5G آماده استفاده در آیپد و آیفون 2021 می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا پس از تصاحب خط تولید تراشه‌های ارتباطی شرکت اینتل، فرایند تولید مودم‌های 5G را برای تعبیه در آیپد و آیفون 2021 آغاز کند.

اپل از همین حالا برای تصاحب بخش تولید تراشه‌های ارتباطی اینتل به توافق رسیده و این شرکت تصمیم دارد تا به صورت خودکفا، فرایند تولید و عرضه مودم‌های 5G شخصی سازی خود را آغاز کند. این تراشه‌های ارتباطی قرار است به صورت ویژه و شخصی سازی شده تحت نظارت تیم مهندسی اپل طراحی و تولید شوند.

گزارش اخیر خبرگزاری رویترز حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا فرایند تولید آیفون 5G را به سال 2021 موکول کند و تصمیمی برای تعبیه نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی در آیفون‌ها و آیپدهای معرفی و عرضه شده در سال 2020 را ندارد. این در حالی است که پیش از انتشار گزارش رویترز بسیاری از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بودند که شرکت اپل فرایند توسعه و تولید این تراشه‌ها را در سال 2019 آغاز و پس از آن در آیفون‌های 2020 تعبیه می‌کند.

اپل تلاش دارد تا خط تولید تراشه‌های ارتباطی را تحت نظر فعالیت کارخانه TSMC ببرد. TSMC تا پیش از این به عنوان مهم‌ترین کارخانه تولید تراشه‌های پردازشی اپل شناخته می‌شد که حالا قرار است روی فرایند تولید انبوه تراشه‌های ارتباطی و مودم‌های 5G به کار رفته در نسل‌های بعدی آیفون نیز دخیل باشد.

اپل در حال حاضر با شرکت کوالکام برای تولید و عرضه تراشه‌های LTE به توافق رسیده و قراردادی شش ساله را برای تأمین این قطعات با این شرکت امضا کرده است. با این حال اپل هنوز برای همکاری با کوالکام در زمینه تولید تراشه‌های ارتباطی نسل پنجم قراردادی به ثبت نرسانده است.

بر این اساس پیش بینی می‌شود که اپل برای تولید و عرضه مودم‌های 5G و تعبیه آن‌ها در آیفون‌ها و آیپدها به سراغ همکاری با شرکت کوالکام نخواهد رفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420