لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از کورتانا در ایکس باکس حذف شد

پشتیبانی از کورتانا در ایکس باکس حذف شد

 شرکت مایکروسافت به منظور توسعه و عرضه داشبورد جدید برای رابط کاربری ایکس باکس وان اقدام به حذف پشتیبانی از دستیار صوتی و هوشمند کورتانا در این کنسول کرده است.

کاربران ایکس باکس وان که اقدام به دانلود و نصب آپدیت های جدید کنسول خود کرده اند اخیرا در گزارش های خود اعلام کرده اند که این دستیار صوتی دیگر در رابط کاربری ایکس باکس قابل استفاده نیست و دیگر امکان اجرای کارهای مختلف از طریق دستورهای صوتی برای این کنسول وجود ندارد.

مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکانات ویژه ای را از طریق رابط کاربری و داشبورد جدید به کاربران ارائه دهد. بر این اساس شرکت مایکروسافت در حال توسعه رابط کاربری جدید برای دستگاه های خود است که از لحاظ کاربری شباهت بیشتری با کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 دارد.

شرکت مایکروسافت تا پیش از این نسخه بتای داشبورد جدید را برای کاربران عضو برنامه اینسایدر عرضه کرده بود و حالا این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک فرایند عرضه نسخه نهایی آن را برای عموم کاربران آماده کند. در حال حاضر نسخه آلفا و بتای این داشبور از طریق آپدیت های اختصاصی برای کاربران با سلسله مراتب ویژه عرضه شده است.

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک طراحی فلوئنت را در رابط کاربری ویندوز و داشبورد ایکس باکس وان آماده عرضه کند. طراحی فلوئنت از سال 2017 به صورت تدریجی در رابط های کاربری گرافیکی محصولات نرم افزاری شرکت مایکروسافت آماده عرضه شده بود و حالا این شرکت تصمیم دارد تا این طراحی را به صورت گسترده تر در سیستم عامل و رابط کاربری ایکس باکس آماده عرضه کند.

گفتنی است که دستیار هوشمند کورتانا تا پیش از این از طریق کینکت و ابزارهای دیگر امکان دسترسی در ایکس باکس وان را داشت که حالا قرار است با حذف آن رابط کاربری جدیدی به کاربران آماده عرضه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420