لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای خرید مودم‌های 5G اینتل یک میلیارد دلار هزینه می‌کند

اپل برای خرید مودم‌های 5G اینتل یک میلیارد دلار هزینه می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در طی رایزنی‌های مختلف با شرکت اینتل، بخش تولید مودم‌های 5G این شرکت را به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کند.

بر اساس گزارش اخیر وال استریت ژورنال شرکت اپل از همین حالا فرایند رایزنی برای خرید مودم‌های 5G مورد نیاز برای تولید آیفون 20 را آغاز کرده است و تصمیم دارد تا برای تأمین این قطعات 1 میلیارد هزینه کند. هدف اصلی شرکت اپل برای خرید بخش تولید قطعات و تراشه‌های ارتباطی آیفون‌ها، خودکفا شدن در زمینه تأمین قطعات مختلف است.

تا پیش از این و مشخصاً در بازه سال 2017 تا 2018 میلادی شرکت اپل باچالش‌های زیادی در زمینه تأمین قطعات ارتباطی آیفون‌ها مواجه شده بود که طی آن با مشکلات قانونی علیه شرکت کوالکام افزایش پیدا کرده. اپل در نهایت پس از قطع همکاری خود با کوالکام تصمیم به همکاری با اینتل گرفت که با نارضایتی مدیران کوالکام همراه شد و در نتیجه آن کوالکام در بسیاری از کشورها توانست فروش قانونی و رسمی محصولات اپل را متوقف کند.

اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی با خرید خط تولید مودم‌های 5G اینتل به صورت کامل در زمینه تأمین این قطعات خودکفا شود و دیگر با چالش‌های مربوط به این محصولات مواجه نشود. هر چند که اپل در حال حاضر همکاری خود را در زمینه تولید و تأمین تراشه‌های ارتباطی LTE با شرکت کوالکام آغاز کرده و با این شرکت برای بار دیگر همکاری و توافق رسیده است، مدیران شرکت اپل تصمیم دارند تا با خرید خط تولید شرکت اینتل به صورت ویژه و انحصاری فرایند تولید و عرضه محصولات خود را آغاز کند و دیگر به هیچ شرکتی در این زمینه وابسته نباشد.

گفتنی است که اپل احتمالاً از این تراشه‌ها برای تولید و عرضه آیفون 20 که در سال آینده رونمایی می‌شود استفاده خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420