لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد کاربران فعال ایکس باکس لایو به 65 میلیون نفر در ماه رسید

تعداد کاربران فعال ایکس باکس لایو به 65 میلیون نفر در ماه رسید

شرکت مایکروسافت به تازگی گزارش مالی سه ماهه سوم 2019 خود را منتشر کرده است که طی آن مشخص شده که تعداد کاربران فعال ایکس باکس لایو به 65 میلیون نفر در ماه رسیده است.

بر اساس این گزارش، مشخص شده که در طول سه ماه گذشته تعداد کاربران سرویس پخش بازی ایکس باکس لایو به 65 میلیون نفر در ماه رسیده است. ایکس باکس لایو در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین سرویس‌های پخش و ارائه بازی تبدیل شده است و رشد بسیار زیادی نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

تعداد کاربران ایکس باکس لایو در بازه زمانی مشابه در سال گذشته 57 میلیون نفر در ماه بود که در حال حاضر 8 میلیون نفر در ماه رشد داشته است. ایکس باکس لایو در حال حاضر توانسته در دو پلتفرم ایکس باکس و کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز موفقیت بسیار زیادی کسب کند.

این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک فعالیت سرویس ایکس باکس لایو را به پلتفرم‌های دیگر نظیر نینتندو سوئیچ و دستگاه‌های همراه مبتنی بر سیستم عامل اندروید و آی او اس گسترش دهد. بر این اساس اگر مایکروسافت موفق به نفوذ در دو سیستم عامل اندروید و ای او اس و کنسول نینتندو سویچ می‌تواند تعداد کاربران فعال در سرویس خود را افزایش دهد.

مایکروسافت تلاش می‌کند تا از طریق افزایش تعداد کاربران ایکس باکس لایو سطح فروش محصولات الکترونیکی خود را افزایش دهد و با سرویس‌های مهمی نظیر پلی استیشن نتورک رقابت کند. مایکروسافت همچنین نسخه آل دیجیتال ایکس باکس وان را به تازگی آماده عرضه به بازار کرده است که باعث می‌شود تا کاربران تمایل بیشتری برای خرید و دانلود بازی‌ها از طریق سرویس دیجیتالی و مبتنی بر اینترنت ایکس باکس لایو داشته باشند.

ایکس باکس لایو می‌تواند از طریق کارت‌های اعتباری و گیفت کارت ایکس باکس لایو خدمات مختلف را به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420