لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عینک هوشمند اپل تمام بخش‌های چهره کاربر را اسکن و ردیابی می‌کند

عینک هوشمند اپل تمام بخش‌های چهره کاربر را اسکن و ردیابی می‌کند

 بررسی‌های اخیر از یک پتنت به ثبت رسیده توسط شرکت اپل نشان داده که عینک هوشمند اپل مجهز به سنسورهایی است که می‌تواند تمام بخش‌های چهره کاربر را اسکن و ردیابی کند.

گزارش جدید منتشر شده از Variety نشان دهنده اطلاعات مربوط به یکی از پتنت‌های شرکت اپل است که در مارس 2019 به ثبت رسیده و روند کاری عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت ترکیبی یا واقعیت افزوده در آن را توضیح می‌دهد. اپل در این پتنت به سنسورهایی اشاره کرده که در طول فرایند نمایش محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده می‌تواند حالت صورت کاربر را تشخیص دهند و بر اساس آن تغییرات ویژه‌ای را در نحوه نمایش محتوای مختلف ایجاد کنند.

این پتنت با عنوان سیستم نمایشگر مجهز به سنسورهای مختلف در سازمان ثبت اختراع آمریکا ارائه شده است. این سنسورها می‌توانند تصویر سه بعدی و مجازی از محتوای صورت کاربر و دیگر افرادی که اطراف او قرار دارند بگیرند و از آن طریق محتوای در حال نمایش را تغییر دهند.

این پتنت و اطلاعات مربوط به آن نشان می‌دهد که شرکت اپل به صورت جدی در حال پیگیری روند توسعه و ساخت یک هدست یا عینک هوشمند است و در آینده نزدیک کاربران می‌توانند با استفاده از عینک هوشمند اپل کارهای مختلفی را انجام دهند.

این اطلاعات همچنین در حالی منتشر شده‌اند که گزارش هفته گذشته CNET حاکی از آن بود که شرکت اپل به صورت موقت فرایند توسعه و عرضه عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده خود را متوقف کرده است و تمایلی به توسعه آن در سال 2019 میلادی ندارد.

شایعات پیشین نیز حاکی از آن بودند که اپل گلس یا همان عینک هوشمند اپل در نیمه اول 2020 آماده معرفی و عرضه می‌شود که حالا این شرکت با توقف فعلی برای توسعه این محصول نشان داده که تا پایان نیمه اول 2020 این محصول را به بازار عرضه نمی‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420