لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به ادعای وال استریت ژورنال در زمینه انحصار طلبی اپلیکیشن ها واکنش نشان داد

اپل به ادعای وال استریت ژورنال در زمینه انحصار طلبی اپلیکیشن ها واکنش نشان داد

 شرکت اپل از طریق روش‌های مختلف اقدام به رد و تکذیب ادعای اخیر وال استریت ژورنال در مورد انحصار طلبی اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور کرده است.

روز گذشته وال استریت ژورنال در گزارشی ادعا کرده بود که شرکت اپل برای عرضه اپلیکیشن‌های خود در اپ استور سیاستی انحصارطلبانه را اتخاذ کرده است که طی آن پیشنهاد نصب اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را بالاتر از دیگر موارد در فیلد جست و جوی اپ استور نشان می‌دهد.

وال استریت ژورنال برای توضیح بیشتر به اپلیکیشن maps اشاره کرده و گفته که در 60 درصد نتایج تست‌های مختلفی که انجام داده، اپلیکیشن نقشه یابی شرکت اپل در جایگاه بالاتری نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های مسیر یابی نشان داده می‌شود.

اپل پس از انتشار این گزارش، به صورت سریع به این مسئله واکنش نشان داده و اعلام کرده که الگوریتم سیستم جست و جوی اپ استور بر اساس یادگیری ماشینی بوده و شرکت اپل به هیچ وجه روی جایگاه اپلیکیشن ها دخالت مستقیم نداشته است. اپل اعلام کرده که اگر یک اپلیکیشن اختصاصی از این شرکت در جایگاه بالاتری نسبت به دیگر موارد ارائه شده در اپ استور قرار گرفته به دلیل محبوبیت بالای آن مورد خاص بوده است و این شرکت به صورت مستقیم هیچ دخالتی در جایگاه این اپلیکیشن نکرده است.

این کمپانی تأکید کرده که بالا بودن جایگاه اپلیکیشن‌های اختصاصی در اپ استور به منزله آن است که کاربران تمایل بیشتری برای نصب و استفاده از این نرم افزارها دارند و این مسئله نشان از موفقیت اپل برای برقراری ارتباط هر چه بیشتر با کاربران و مشتریان از طریق اپلیکیشن ها و خدمات نرم افزاری دارد.

اپل طی بیانیه خود به طور کامل ادعای وال استریت ژورنال را رد کرده و اعلام کرده این شرکت به دنبال رقابت با توسعه دهندگان دیگر است و تمایلی به انحصار طلبی در زمینه عرضه خدمات نرم افزاری ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420