لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی گیاهان و زامبی‌ها 3 رونمایی شد

بازی گیاهان و زامبی‌ها 3 رونمایی شد

شرکت الکترونیک آرتس به تازگی اقدام به رونمایی و آماده سازی بازی گیاهان و زامبی‌ها 3 برای کاربران کرده است.

این بازی که یکی از عناوین محبوب و دوست داشتنی بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری تاکنون در دو نسخه آماده عرضه شده که همواره با استقبال بسیاری از کاربران مواجه بوده است.

در این میان شرکت الکترونیکی آرتس به تازگی نسخه جدید این بازی را با عنوان گیاهان و زامبی 3 برای گوگل پلی و دستگاه‌های اندرویدی آماده عرضه کرده است. این بازی در طول 10 سال گذشته بسیار تأثیر گذار بوده و باعث شده تا بسیاری از کاربران به دانلود و نصب آن تمایل زیادی داشته باشند.

گیاهان و زامبی 1 در سال 2009 آماده معرفی و عرضه شد که تنها برای کامپیوترهای شخصی ارائه شده بود. با این حال این بازی پس از مدتی برای پلتفرم‌های دیگر نظیر کنسول‌های بازی و دستگاه‌های همراه مبتنی بر اندروید و آی او اس نیز ارائه شده بود.

نسخه دوم این بازی نیز توانست موفقیت بسیار زیادی را برای سازندگان آن به ارمغان بیاورد و حالا توسعه دهندگان این بازی نسخه آلفای آن را برای سیستم عامل اندروید آماده عرضه کرده‌اند.

این بازی قرار است پس از بررسی‌های مختلف و رفع مشکلات و باگ‌های گوناگون برای عموم کاربران اندروید و آی او اس آماده عرضه شود. شرکت الکترونیک آرتس که در حال حاضر صاحب امتیاز این بازی به حساب میاید تصمیم دارد تا گیاهان و زامبی 3 را برای تمامی دستگاه‌های هوشمند مناسب برای اجرای بازی‌های مختلف آماده کند.

همان‌طور که گفته شد این بازی در حال حاضر در مرحله تست‌های بتا قرار دارد و در آینده نزدیک آماده عرضه به عموم کاربران می‌شود. گفتنی است که این بازی احتمالاً به صورت رایگان عرضه می‌شود با این حال برخی از قابلیت‌های آن ممکن است به صورت پولی آماده عرضه شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373