لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هنوز شانس اجرای بازی‌های رایگان جولای 2019 پلی استیشن پلاس وجود دارد

هنوز شانس اجرای بازی‌های رایگان جولای 2019 پلی استیشن پلاس وجود دارد

 شرکت سونی نزدیک به یک ماه پیش بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در جولای 2019 را مشخص کرد که شامل دو بازی Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition و Horizon Chase Turbo می‌شدند.

سونی معمولاً نزدیک به بیست تا بیست و پنج روز این پیشنهادهای ویژه را ارائه می‌دهد و پس از مدتی خاص بازی‌های رایگان برای ماه بعد را معرفی و آماده عرضه می‌کند. در این میان، مشخص شده است که سونی هنوز پیشنهاد ویژه خود برای جولای 2019 را پایان نداده است و هنوز کاربران می‌توانند تا سیزده روز دیگر به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

دو بازی یاد شده در تاریخ دوم جولای 2019 به صورت رایگان در پلی استیشن پلاس آماده عرضه شدند و تخفیف ویژه آن‌ها تا روز پنجم آگوست تمدید شده است. بر این اساس کاربران تا سیزده روز دیگر امکان دانلود و نصب دو بازی Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition و Horizon Chase Turbo را خواهند داشت.

سونی پس از تاریخ پنجم آگوست 2019 فرایند آماده سازی و عرضه بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس را در آگوست 2019 آغاز خواهد کرد و پس از آن کاربران می‌توانند بازی‌های جدید را به صورت رایگان دانلود و نصب کنند.

گفتنی است کاربران برای دسترسی به بازی‌های رایگان ارائه شده در سرویس پلی استیشن پلاس باید اکانت مخصوص آن را خریداری کنند. یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای خرید این سرویس گیفت کارت پلی استیشن پلاس است که بسیار آسان بوده و کاربران از آن طریق می‌توانند به صورت سریع اقدام به تهیه حساب کاربری اختصاصی برای اجرای بازی‌های رایگان ارائه شده در ماه‌های مختلف کنند.

گفتنی است که اکانت پلی استیشن پلاس علاوه بر بازی‌های رایگان، امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که باعث می‌شود تا روند استفاده روزمره از کنسول پلی استیشن 4 را آسان‌تر می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420