لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نرخ تازه سازی نمایشگر آیفون 20 به 120 هرتز می‌رسد

نرخ تازه سازی نمایشگر آیفون 20 به 120 هرتز می‌رسد

 شایعه اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال آینده آیفون 20 را با صفحه نمایشگر سوپر آمولد به همراه نرخ تازه سازی 120 هرتز آماده اولید و عرضه کند.

این شایعه توسط حساب کاربری Ice Universe منتشر شده که حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم به استفاده از نمایشگر سوپر آمولد با قابلیت تغییر نرخ تازه سازی در آیفون 20 دارد. رفرش ریت نمایشگر این تلفن هوشمند بسته به نوع فعالیت کاربر بین 60 و 120 هرتز تغییر می‌کند. اپل تصمیم دارد تا وظیفه تأمین این قطعات را به شرکت ال جی و سامسونگ واگذار کند.

تغییر نمایشگر با کیفیت بسیار بیشتر از مهم‌ترین تغییراتی است که اپل در توسعه و عرضه آیفون 20 است که قرار است در سال 2020 آماده معرفی شود.

منتشر کننده این شایعه، ادعا کرده که اطلاعات مربوط به این محصول را از طریق شرکت‌های تأمین کننده اپل دریافت کرده است و اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا رایزنی‌های لازم را برای تولید و عرضه این نمایشگرهای باکیفیت را انجام داده است.

اپل از سال 2017 با معرفی آیفون X به طور رسمی وارد صنعت تولید تلفن‌های هوشمند مبتنی بر نمایشگرهای اولد شد و در سال 2019 تصمیم دارد تا تولید تلفن‌های هوشمند با نمایشگرهای ال سی دی را به طور کامل متوقف کند و حالا این کمپانی تصمیم گرفته تا در سال 2020 اقدام به معرفی و عرضه آیفون 20 با نمایشگر سوپر آمولد با نرخ تازه سازی تغییر شونده کند.

گفتنی است که رفرش ریت متغیر قابلیت جدیدی در محصولات شرکت اپل به حساب نمی‌آید. بلکه این قابلیت با عنوان ProMotion در نمایشگرهای ال سی دی آیپدها آماده عرضه شده است و حالا قرار است در نمایشگرهای تلفن هوشمند آیفون 2020 آماده معرفی و عرضه شود.

تغییر نرخ تازه سازی باعث می‌شود تا کاربران به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنند و میزان مصرف انرژی نمایشگر در زمان استفاده‌های معمول کاهش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373