لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 20 یا آیفون 12: نام پرچم‌دار گوشی‌های اپل در سال 2020 چه خواهد بود؟

آیفون 20 یا آیفون 12: نام پرچم‌دار گوشی‌های اپل در سال 2020 چه خواهد بود؟

 نحوه نام‌گذاری تلفن‌های هوشمند شرکت اپل همواره یکی از بحث‌های داغ در مورد محصولات این شرکت بوده است. در این میان برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در سال 2020 تلفن هوشمند پرچم‌دار خود را با عنوان آیفون 20 رونمایی می‌کند.

بر اساس یکی از توییت هایی که شرکت حساب کاربری Ice Universe در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده، می‌توان حدس زد که اپل در نیمه دوم سال 2020 میلادی محصولی را با عنوان آیفون 2020 آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند. این شایعه توسط بسیاری از وب سایت‌ها و تحلیلگران دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفته و آن‌ها نیز احتمال این نوع نام‌گذاری را از طرف اپل زیاد دانسته‌اند.

استدلال این تحلیلگران مبنی بر روند نام‌گذاری محصولات اپل در سال‌های اخیر بوده است. اپل در سال 2017 و به مناسبت 10 ساله شدن ورود خود به صنعت تولید تلفن‌های هوشمند آیفون پرچم‌دار خود را با عنوان آیفون X رونمایی کرد. این در حالی است که این شرکت در طول دو سال گذشته هیچ نوع تلاشی برای نام‌گذاری محصولات خود بانام آیفون 9 نکرده بود.

عدم رونمایی از آیفون 9 به آن معنا است که اپل از ترتیب‌های عددی برای نام‌گذاری محصولات جدیدخود استفاده نمی‌کند. بر این اساس احتمال آن می‌رود که اپل به مناسبت فرا رسیدن سال 2020 و آغاز دهه جدید میلادی، تلفن هوشمند خود را با عنوان آیفون 20 رونمایی کند و آن را آماده عرضه به بازار کند.

آیفون یاد شده قرار است تغییر و تحول‌های زیادی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد و همانند آیفون X یکی از تغییرات مهم اپل در دنیای فناوری به حساب آید. پیش بینی‌های انجام شده حاکی از آن است که اپل در تولید و عرضه این محصول روند متفاوتی را برای طراحی بدنه و ارائه قابلیت‌های جدید اتخاذ می‌کند و احتمالاً این تلفن هوشمند به صورت تاشو تولید می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373