لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رابط کاربری اسپاتیفای برای آیپدها تغییر کرد

رابط کاربری اسپاتیفای برای آیپدها تغییر کرد

توسعه دهندگان اسپاتیفای به تازگی قابلیت تغییر سایز پنجره این نرم افزار را در نسخه آیپدها آماده عرضه کرده‌اند.

برخی از کاربران آیپدها که به تازگی نسخه‌های بتای اسپاتیفای را روی دستگاه خود نصب کرده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی مختلف اعلام کرده‌اند که اسپاتیفای از این پس می‌تواند از طریق رابط کاربری جدید ارائه شده در آیپد او اس امکان کنترل سایز پنجره به صورت Split View را داشته باشد. Split View یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها در روند کاری سیستم عامل آیپد او اس است که از آن طریق کاربران می‌توانند یک اپلیکیشن را در بخشی از نمایشگر دستگاه باز کنند و در کنار آن اپلیکیشن‌های دیگر یا محیط کاربری آیپد را باز کنند.

این قابلیت باعث می‌شود تا امکان مالتی تسکینگ و اجرای چند وظیفه به صورت هم‌زمان در آیپدها افزایش پیدا کند و کاربران بتوانند از این محصولات همانند کامپیوترهای دسکتاپ استفاده کنند. بر این اساس، توسعه دهندگان اسپاتیفای به تازگی اقدام به ارائه قابلیتی مشابه به کاربران خود کرده‌اند که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت سریع و بدون نیاز به باز کردن کامل اسپاتیفای، موسیقی‌ها و رابط کاربری این اپلیکیشن را کنترل کنند و دیگر نیازی به بستن دیگر اپلیکیشن‌های خود نداشته باشند.

اسپاتیفای تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه این دست از قابلیت‌ها امکانات ویژه‌تری را به کاربران ارائه دهد و با اپلیکیشن‌های مشابه نظیر اپل موزیک و موارد دیگر نیز رقابت کند.

گفتنی است که این قابلیت در حال حاضر از طریق آپدیت‌های نرم افزاری در اپ استور قابل دانلود و نصب روی سری دستگاه‌های آیپد است و کاربران می‌توانند با دریافت این به روز رسانی به قابلیت‌های آن دسترسی داشته باشند.

اسپاتیفای تصمیم دارد تا در آینده نزدیک تغییراتی ویژه را در اپلیکیشن‌های خود ارائه دهد تا از آن طریق بتواند به صورت بهتری با رقیب‌های خود و دیگر سرویس‌های پخش و استریم محتوای صوتی در بازار جهانی رقابت کند. لازم به ذکر است که اسپاتیفای در حال حاضر مهم‌ترین و موفق‌ترین سرویس پخش موسیقی است که بیشتری تعداد کاربران را در سراسر دنیا دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420