لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قدرت تشخیص عمق در دوربین آیفون 12 افزایش پیدا می‌کند

قدرت تشخیص عمق در دوربین آیفون 12 افزایش پیدا می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 اقدام به بهبود قدرت تشخیص عمق در دوربین آیفون 12 کند و توانایی این تلفن هوشمند را در تشخیص محیط‌های سه بعدی محیط افزایش دهد.

گزارش جدید خبرگزاری دیجی تایمز حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه و طراحی دوربین پشتی آیفون 2020 تلاش دارد تا سیستم تشخیص عمق لنزها را افزایش دهد. بر اساس این گزارش، دوربین پشتی آیفون 12 قدرت بیشتری نسبت به سنسورهای ترودپت تعبیه شده در پنل جلویی آیفون X به بعد دارد و می‌تواند به صورت سریع‌تر عمق محیط‌های مختلف را تشخیص دهد.

اپل تصمیم دارد تا با توسعه این قابلیت به صورت بهینه‌تر و ویژه‌تر امکان اجرا و کنترل اپلیکیشن‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده را افزایش دهد و کاربران از آن طریق می‌توانند به صورت بهینه‌تر موارد مختلف را در این نرم افزارها کنترل کنند.

دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل در حال سرمایه گذاری ویژه‌ای در زمینه توسعه و عرضه ابزارهای مبتنی بر واقعیت افزوده است و به همین دلیل در حال ساخت بسترهای سخت افزاری مربوط به این قابلیت‌ها در سری‌های جدید تلفن هوشمند خود است.

این خبرگزاری همچنین با استناد به پیش بینی‌های مینگ چی کو اعلام کرده که سری‌های 2019 یا 2020 آیپد پروها امکان دسترسی به دوربین‌های تشخیص عمق را خواهند داشت و این شرکت محصولات جدید خود را با تمرکز جدی بر توسعه و اجرای ابزارهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده توسعه و عرضه می‌کند.

توسعه دوربین تشخیص سه بعدی در تلفن‌های هوشمند جدید اپل باعث می‌شود تا سیستم عامل و اپلیکیشن‌های مختلف بتوانند به صورت دقیق‌تر عمق و ابعاد محیط اطراف را تشخیص دهند و از آن طریق روند استفاده کاربران از دستگاه‌های اکوسیستم خود را تغییر و بهبود دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373