لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدارهای امنیتی اینستاگرام پیش از پاک شدن اکانت‌های خاطی ارسال میشود

هشدارهای امنیتی اینستاگرام پیش از پاک شدن اکانت‌های خاطی ارسال میشود

 توسعه دهندگان اینستاگرام به تازگی روش‌های نوینی را برای مدیریت نحوه فعالیت کاربران در این شبکه اجتماعی در نظر گرفته‌اند که از آن طریق کاربرانی که از دستورالعمل‌های آن تخطی می‌کنند از طریق نوتیفیکیشن‌ها دلیل حذف اکانت‌های خود را دریافت می‌کنند.

فعالیت‌هایی نظیر انتشار محتوای تهدید آمیز، توهین کردن به کاربران دیگر، انتشار تصاویر و محتوای غیراخلاقی از مهم‌ترین مسائلی هستند که باعث مسدود شدن حساب کاربری یک نفر در اینستاگرام می‌شود. در این میان بسیاری از کاربران از نحوه و نوع مسدود شدن حساب کاربری اینستاگرام توسط مدیران این شبکه اجتماعی آگاهی کامل ندارند.

اینستاگرام اخیراً در پستی جدید که در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده اعلام کرده که از این پس قوانین سفت و سخت‌ترین را برای تشخیص تخطی از دستورالعمل‌های خود در نظر گرفته است و سریعاً به شیوه فعالیت غیرمعمول کاربران واکنش نشان می‌دهد. علاوه بر این، مدیران این شبکه اجتماعی به صورت سریع و از طریق نوتیفیکیشن‌ها دلیل مربوط به ساسپند شدن یا مسدود شدن کامل یک حساب کاربری را اطلاع رسانی می‌کنند.

کاربرانی که با انتشار محتوای غیرقانونی یا فعالیت نامتعارف با مشکلات مربوط به بسته شدن حساب اینستاگرام مواجه شده‌اند به صورت سریع دلیل این مسئله را متوجه می‌شوند و باید به طور کامل از فعالیت غیرقانونی در این شبکه اجتماعی خودداری کنند.

گفتنی است که در صورت ادامه داشتن فعالیت‌های غیرقانونی کاربران در این شبکه اجتماعی مدیران شبکه به طور کامل حساب کاربری افراد را مسدود می‌کنند و دیگر امکان دسترسی به اکانت خود را نخواهند داشت.

اینستاگرام به طور سریع اعلام کرده که فعالیت‌هایی نظیر تهدید کاربران، انتشار محتوای غیراخلاقی، تبلیغ و تشویق فعالیت‌های سیاسی غیرقانونی، حمایت از تروریسم و آزار و اذیت دیگر کاربران را تحت نظارت قرار می‌دهد و به آن‌ها واکنش نشان نمی‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420