لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بخشی از خط تولید ایرپاد را به ویتنام انتقال می‌دهد

اپل بخشی از خط تولید ایرپاد را به ویتنام انتقال می‌دهد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک بخشی از خط تولید ایرپاد را از کارخانه‌های چینی به کارخانه‌های واقع شده در ویتنام انتقال دهد.

گزارش‌های اخیر منتشر شده در وب سایت خبرگزاری Nikkei Asian Review حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا به صورت آزمایشی برخی از خط تولید ایرپاد را به کشور ویتنام انتقال دهد تا با مشکلات مربوط به جنگ تجاری آمریکا با چین مواجه نشود. اپل تصمیم دارد تا از این طریق میزان تولید انبوه محصولات جانبی خود را نیز تسریع دهد تا از اواخر سال جاری میلادی بتواند به صورت پایدارتر به تقاضای ایجاد شده در بازار پاسخ دهد.

اپل همچنین از برخی تأمین کنندگان خود در چین درخواست کرده تا تولید انبوه تعدادی از قطعات مربوط به ایرپادهای بی‌سیم را کاهش دهند و اپل دیگر تصمیمی برای تولید انبوه هر چه بیشتر ایرپاد در کشور چین ندارد. بر این اساس کارخانه‌های GoerTek، Iventec و Luxshare-ICT که تا پیش از این وظیفه تولید قطعات و اسمبل ایرپادهای بی‌سیم به صورت انبوه را داشتند دیگر به صورت انحصاری این محصولات را تولید نمی‌کنند.

این اولین باری است که شرکت اپل خط تولید انبوه ایرپاد را به خارج از خاک چین می‌برد و آن‌ها را به کارخانه‌هایی غیر از سه کارخانه ذکر شده می‌سپارد. اپل از سال 2016 تا به امروز فرایند تولید و عرضه ایرپادهای بی‌سیم را به کارخانه‌های چینی واگذار کرده بود و حالا این شرکت به دلیل مشکلات ایجاد شده به دلیل افزایش سطح تعرفه دستگاه‌ها تصمیم به توقف تولید این محصولات در کشور چین کرده است.

بر اساس این گزارش مشخص شده است که ویتنام اولین مقصد شرکت اپل پس از خروج از چین و قطع همکاری با کارخانه‌های این کشور بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420