لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا استفاده از اپل واچ برای نوجوانان مناسب است؟

آیا استفاده از اپل واچ برای نوجوانان مناسب است؟

 یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که در طول دهه گذشته برای والدین ایجاد شده، به استفاده فرزندان و نوجوانان از تلفن‌های هوشمند مربوط می‌شود. در این میان، برخی اعتقاد دارند که اپل واچ می‌تواند بهترین جایگزین برای استفاده نوجوانان از تلفن‌های هوشمند باشد.

بسیاری از والدین، نگران استفاده فرزندان خود از شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های مختلفی هستند که برای رده سنی آن‌ها نامناسب است. علاوه بر این بحث اعتیاد نوجوانان به اینترنت و تلفن‌های هوشمند در سال‌های اخیر نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده و بسیاری از والدین نگران استفاده بیش از حد فرزندانشان از تلفن‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های نصب شده در آن‌ها هستند.

از طرفی زندگی مدرن امروزی و ابزارهای جدید باعث شده تا حضور تلفن‌های همراه به یکی از موارد واجب تبدیل شود و والدین مجبور باشند تا در برخی از موارد برای فرزندان خود تلفن همراه تهیه کنند.

در این میان، «بردلی چمبرز» در مقاله اخیر خود که در وب سایت 9to5mac منتشر کرده، اعلام کرده که نسخه سلولار اپل واچ می‌تواند بهترین جایگزین برای استفاده نوجوانان از تلفن‌های هوشمند باشد.

اپل واچ نسخه سلولار که در حال حاضر تنها در برخی از کشورهای جهان امکان کارکرد و اتصال به شبکه همراه را دارد، می‌تواند امکان برقراری تماس‌های صوتی را به کاربران خود ارائه دهد. از طرف دیگر این ساعت هوشمند برای کارکرد لزوماً نیازی به اتصال آیفون و تلفن‌های هوشمند دیگر ندارد. بر این اساس شرکت اپل در صورت توسعه اپل واچ با امکانات مستقل‌تر و بدون نیاز به اتصال به آیفون‌ها می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزمره نوجوانان از یک دستگاه هوشمند همراه باشد.

والدین با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توانند با کودکان خود تماس صوتی برقرار کنند یا پیام‌های مختلف را از طریق آی مسیج ارسال کنند. علاوه بر این، والدین مطمئن خواهند بود که فرزندانشان بدون کنترل آن‌ها امکان دسترسی به شبکه‌های اجتماعی مختلف از طریق اپل واچ را نخواهند داشت.

گفتنی است که قابلیت سلولار اپل واچ در حال حاضر تنها در برخی از کشورهای جهان قابل استفاده است و کاربران ایرانی امکان دسترسی به آن را ندارند. علاوه بر این، امکانات یاد شده تنها در زمانی قابل استفاده خواهند بود که شرکت اپل قابلیت‌های آن را در توسعه و عرضه نسخه‌های جدید سیستم عامل واچ او اس آماده توسعه و عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420