لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنترلر جدید ایکس باکس به صورت ماژولار تولید می‌شود

کنترلر جدید ایکس باکس به صورت ماژولار تولید می‌شود

 شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک کنترلر جدید ایکس باکس را به صورت ماژولار طراحی و آماده تولید کند.

بررسی‌های اولیه از یکی از پتنت‌های جدید شرکت مایکروسافت حاکی از آن است که کنترلر جدید ایکس باکس قرار است مجهز به یک پنل لمسی باشد و از آن طریق کاربران بتوانند موارد مختلف رابط کاربری جدید ایکس باکس را کنترل کنند.

علاوه بر این، کنترل جدید ایکس باکس قرار است شامل دو ماژول مختلف باشد که شباهت بسیار زیادی به کنترلر نینتندو سوئیچ باشد. در حقیقت کنترلر جدید ایکس باکس میتواند به صورت هوشمند به دو بخش جداگانه تقسیم شود و کاربران بتوانند از آن طریق به صورت دو نفره بازی‌های مختلف را انجام دهند.

این کنترلر جدید ایکس باکس وان به احتمال زیاد شبیه به کنترلر نینتندو سوئیچ خواهد بود که با تقسیم شدن به دو بخش جداگانه امکان دسترسی به بازی‌ها به صورت دو نفره را به کاربران می‌دهد.

کاربران می‌توانند از طریق این کنترلر به صورت سریع بازی‌های تک‌نفره را با یک دسته کاملاً مشابه با کنترلر سابق ایکس باکس وان و بازی‌های دو نفره را با دو دسته کوچک‌تر اجرا کنند.

این کنترلر به احتمال زیاد در سری کنسول‌های ارزان قیمت ایکس باکس مینی و کنسول‌های توسعه یافته تحت پروژه اسکارلت آماده عرضه به بازار می‌شود. مایکروسافت در جریان کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3 2019 اقدام به رونمایی از پروژه اسکارلت کرد که طی آن قرار است یک کنسول با قابلیت اجرای بازی‌ها با کمک از پردازش ابری آماده توسعه و عرضه به بازار شود.

این کنسول به احتمال زیاد در سال 2020 آماده عرضه به بازار می‌شود و کاربران می‌توانند بازی‌های مختلف را به گونه‌های مختلف اجرا کنند. گفتنی است که این کنسول به احتمال زیاد هدف اصلی مایکروسافت برای رقابت با شرکت نینتندو خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373