لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توییتر محتوای توییت‌های غیرقابل نمایش را تغییر می‌دهد

توییتر محتوای توییت‌های غیرقابل نمایش را تغییر می‌دهد

توسعه دهندگان توییتر به تازگی اعلام کرده‌اند که در آینده نزدیک قابلیت‌های جدیدی را به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کنند تا از آن طریق کاربران بتوانند محتوای توییت‌های غیرقابل نمایش را به صورت دقیق‌تر بررسی کنند.

بسیاری از توییت ها به دلایل مختلف، نظیر پرایوت بودن حساب کاربری یک شخص، بلاک شدن، یا ریپورت شدن امکان نمایش به دیگر کاربران را ندارند؛ این مسئله باعث سردرگمی بسیار زیادی برای کاربران می‌شود. کاربران می‌توانند از این طریق از حضور یک توییت در زیر مجموعه‌ای از نوشته‌ها آگاه شوند؛ اما نمی‌توانند محتوای آن را مشاهده کنند.

بر این اساس، توسعه دهندگان توییتر تصمیم دارند تا از طریق اطلاع رسانی و محتوای ویژه، دلیل عدم امکان نمایش توییت‌های ارسال را مشاهده کنند. این مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران امکان مشاهده دلیل عدم نمایش توییت‌های ارسال را داشته باشند و به همین دلیل از حضور کاربری که آن‌ها را بلاک کرده یا نوشته‌هایی که توسط بسیاری از کاربران ریپورت شده را داشته باشند.

تا پیش از این بسیاری از کاربران امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به توییت‌های غیرقابل نمایش را نداشتند. توسعه دهندگان توییتر اعلام کرده‌اند که از این طریق به کاربران امکانات بیشتری را در زمینه شفاف سازی محیط فعالیت کاربران ایجاد می‌کند تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

توییتر یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی به حساب میاید که بسیاری از اشخاص مهم، سیاست مداران و شرکت‌های مختلف در آن فعالیت دارند. بر این اساس توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی تلاش دارند تا از طریق شفاف سازی هرچه بیشتر در زمینه نوع فعالیت کاربران، امکانات بیشتری را به اعضای آن ارائه دهند.

توییتر اعلام کرده که این قابلیت در حال حاضر برای کاربران کانادایی ارائه شده است و در آینده نزدیک به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران سراسر جهان می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420