لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لوگوی رنگین کمانی اپل به برخی از محصولات جدید باز می‌گردد

لوگوی رنگین کمانی اپل به برخی از محصولات جدید باز می‌گردد

 شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در آینده نزدیک لوگوی اختصاصی خود در پشت محصولات را تغییر دهد. گزارش جدید وب سایت MacRumors حاکی از آن است که لوگوی رنگین کمانی اپل احتمالاً در برخی از دستگاه‌های جدید این شرکت بازگردد.

وب سایت یاد شده اعلام کرده که هنوز مشخص نیست که کدام یک از محصولات قرار است به لوگوی رنگین کمانی اپل مزین شوند با این حال برخی از مدل‌های خاص کامپیوترهای مک مهم‌ترین گزینه‌ها برای تغییر لوگوی اپل به‌حساب میاید.

لوگوی رنگین کمانی اپل از سال 1998 و پس از بازگشت استیو جابز به این کمپانی دیگر مورد استفاده قرار نگرفت و اپل به طور کامل لوگوی به کار رفته در بخش پشتی محصولات خود را تغییر داد.

با این حال وب سایت MacRumors اعلام کرده که اپل پس از گذشته دو دهه تصمیم دارد تا برخی از محصولات خود را به صورت محدود با لوگوی رنگین کمانی تولید و آماده عرضه به بازار کند. هر چند که لوگوی رنگین کمانی اپل به احتمال زیاد در هیچ یک از محصولات اپل به صورت عمده تولید نمی‌شود، این شرکت برخی از دستگاه‌های خود را به عنوان ادیشن خاص و به همراه این لوگو آماده عرضه کند.

این طراحی از لوگوی اپل، یکی از اولین طراحی‌های به کار رفته در محصولات شرکت اپل به‌حساب میاید که در دستگاه‌های بسیار قدیمی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این حال اپل از سال‌های پایانی دهه 1990 میلادی اقدام به کار گیری طراحی مینیمال و ساده تر در محصولات اختصاصی خود گرفت که ناشی از فعالیت جانی آیو در این کمپانی بود. اساس کار جانی آیو در طول سال‌های اخیر بر تولید و طراحی محصولات جدید به صورت ساده و مینیمال بوده است و او همواره با طراحی رنگین کمانی محصولات اپل مخالف بود. اما حالا به نظر می‌رسد که جدایی جانی آیو باعث شود تا طراحی لوگوی رنگین کمانی برای بار دیگر در برخی از دستگاه‌های ادیشن باز گردد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420