لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم عامل جدید اپل با عنوان سیری او اس رونمایی می‌شود

سیستم عامل جدید اپل با عنوان سیری او اس رونمایی می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی از سیستم عاملی جدید با عنوان سیری او اس رونمایی کند.

بر اساس گزارش سالانه منتشر شده توسط Voice Tech شرکت اپل در حال توسعه و طراحی سیستم عاملی جدید با عنوان سیری او اس است که قرار است در سال 2020 آماده معرفی و عرضه شود. این سیستم عامل قرار است در برخی از دستگاه‌های سخت افزاری شرکت اپل مورد استفاده قرار گیرد که اساس کارکرد آن بر دستیار دیجیتالی صوتی سیری فعال است.

سیری او اس به احتمال زیاد قرار است به عنوان یک سیستم عامل کارآمد برای اسپیکرهای هوشمند هوم پاد در نسل‌های آینده این محصول به کاربران ارائه شود. اپل از سال 2017 تاکنون هوم پاد را با فریم ویر اختصاصی خود توسعه داده بود و سیستم عامل آن را به صورت جداگانه تجاری سازی نکرده بود. با این حال اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سیستم عامل اختصاصی هوم پادها را آماده عرضه به بازار کند که از آن طریق کاربران می‌توانند دسترسی‌های بیشتری را برای کار با اسپیکرهای هوشمند داشته باشند.

اپل به احتمال زیاد در کنار معرفی از این سیستم عامل جدید نسل پیشرفته‌تر اسپیکرهای هوشمند هوم پاد را به نیز آماده معرفی و عرضه به بازار کند. اپل تصمیم دارد تا به صورت جدی وارد عرصه تولید و ساخت اسپیکرهای هوشمند و دیگر ابزارهای هوشمند سازی مبتنی بر دستیار صوتی سیری شود و در آینده محصولات هوشمندتر و کارآمدتری را برای کاربران آماده عرضه کند.

علاوه بر این، اپل تلاش می‌کند تا با افزایش سطح کاربری و روند استفاده از سیری امکانات بهتری را به کامپیوترهای مک، آیفون‌ها و آیپدها بیاورد و روند استفاده از دستگاه‌های خود را به طور کامل تغییر دهد. بر این اساس اپل در حال توسعه ابزاری با عنوان سیری کیت است که از آن طریق توسعه دهندگان می‌توانند قابلیت‌های مختلف مبتنی بر دستورهای صوتی را به دستیار دیجیتالی سیری اضافه کنند و اپلیکیشن‌های خاص را برای هوم پادها مورد توسعه و عرضه قرار دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت