لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا اپل از فلافل بدش میاید؟!

چرا اپل از فلافل بدش میاید؟!

 در طول چند سال گذشته، شرکت اپل نشان داده که اهمیت بسیار زیادی برای ایموجی‌ها قائل است و طراحی بسیار دقیقی را برای آن‌ها به کار می‌گیرد. در این میان، بسیاری از کاربران ادعا می‌کنند که اپل از فلافل بدش میاید و به همین دلیل ظاهر ایموجی این خوراکی را زشت طراحی کرده است.

اپل هفته گذشته به مناسبت روز جهانی ایموجی لیست ایموجی‌های جدید اضافه شده در یونیکد 12 را رونمایی کرد که قرار است در آی او اس 13 و مک او اس کاتالینا به همراه دیگر نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های این شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

در مجموعه جدید ایموجی‌های 2019 که در یونیکد 12 اضافه شده تعداد از حیوانات و خوراکی‌ها به همراه تصویر افراد با توانایی‌های خاص اضافه شده است. یکی از مواردی که در این مجموعه از ایموجی‌های 2019 اضافه شده است، خوراکی فلافل است که ظاهر آن نسبتاً با دیگر موارد ارائه شده در ایموجی‌های جدید اپل متفاوت است.

بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که ظاهر فلافل در مجموعه ایموجی‌های 2019 اپل بسیار زشت و ناشایست است. اپل ظاهر ایموجی فلافل را خیلی بد طراحی کرده است. این در حالی است که تمام خوراکی‌های دیگر در ایموجی‌های طراحی شده توسط اپل بسیار زیبا و حتی خوشمزه‌تر از ایموجی‌های طراحی شده توسط دیگر شرکت‌ها هستند.

وب سایت The Verge در بررسی‌های خود نشان داده که به عنوان مثال ایموجی کره طراحی شده توسط اپل از لحاظ ظاهر و زیبایی بسیار بهتر و جذاب‌تر از ایموجی طراحی شده توسط شرکت گوگل برای سیستم عامل اندروید و مرورگر کروم بوده است.

این مسئله باعث شده تا نویسندگان The Verge ادعا کنند که طراحان اپل احتمالاً از فلافل به عنوان خوراکی خوششان نمی‌آید یا ایده‌ای کاملاً متفاوت در مورد آن نسبت به خوراکی‌های دیگر دارند و به همین دلیل ظاهر خوشایند و جذابی را برای آن انتخاب نکرده‌اند. 

سمت راست: ایموجی‌های طراحی شده توسط گوگل – سمت چپ: ایموجی‌های طراحی شده توسط اپل

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373