لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گزارش شوکه کننده از ربودن قطعات آیفون از کارخانه

گزارش شوکه کننده از ربودن قطعات آیفون از کارخانه

وب سایت The Information اخیراً طی گزارشی اعلام کرده که بسیاری از کارکنان کارخانه‌های اسمبل کننده آیفون اقدام به ربودن قطعات این محصول از خط تولید می‌کنند.

این گزارش اعلام کرده که در طول شش سال گذشته اپل با مشکلات مربوط به نشت اطلاعات آیفون‌ها پیش از انتشار این محصولات مواجه بوده است؛ تا حدی که این شرکت اقدام به راه‌اندازی یک تیم امنیتی برای حفاظت از محصولات و اطلاعات مربوط به آن‌ها پیش از تاریخ رونمایی کرده است. این تیم امنیتی به صورت مستقیم روند کاری کارخانه‌های چینی را رصد می‌کنند و با آن‌ها برای مقابله با ربودن قطعات و نشت اطلاعات به بیرون از کارخانه‌ها همکاری می‌کرد.

اپل پس از فاش شدن اطلاعات مربوط به آیفون 5C پیش از زمان رونمایی اقدام به تشکیل این گروه امنیتی داد. با این حال اپل همچنان با مشکلات مربوط به فاش شدن اطلاعات و ربوده شدن قطعات آیفون‌ها در خط تولید کارخانه‌های چینی دست و پنجه نرم می‌کند.

بسیاری از کارکنان کارخانه‌های اسمبل آیفون پیش از زمان رونمایی این محصولات با هدف فروش اطلاعات به خبرگزاری‌های مختلف، فروش برد مداری به هکرها برای پیدا کردن حفره‌های امنیتی و انگیزه‌های دیگر اقدام به ربودن برخی از قطعات آیفون‌ها می‌کنند. این قطعات همگی در بازار سیاه فروشگاه‌های اینترنتی در دارک وب به صورت جهانی یا منطقه‌ای به فروش می‌رسند.

در یکی از پرونده‌های سرقت آیفون نزدیک به 180 آیفون 6 توسط دو نفر از کارکنان یک شرکت ربوده شد که تیم امنیتی اپل رد آن‌ها این محصولات را در بازار سیاه پیدا کردند.

در یکی دیگر از پرونده‌ها، یکی از شرکت‌های تعمیر کننده محصولات اپل توانست پنل جلویی آیفون X را پیش از رونمایی آن از بازار سیاه خریداری کند و از طریق آن محافظ صفحه نمایش این تلفن هوشمند را پیش از رونمایی آن تولید کند.

گزارش The Information در پایان اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا تمهیدات ویژه‌تری را برای مقابله با این سرقت‌ها در نظر بگیرد. با این حال اطلاعات قابل توجهی از آیفون 11 و آیفون 12 منتشر شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373