لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدل جدید نینتندو سوئیچ با بهبود عمر باتری آماده عرضه می‌شود

مدل  جدید نینتندو سوئیچ با بهبود عمر باتری آماده عرضه می‌شود

شرکت نینتندو به تازگی مدل جدید نینتندو سوئیچ را آماده عرضه کرده است که در آن عمر باتری دستگاه بهبود یافته است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

بر اساس ادعای نینتندو، این مدل جدید می‌تواند عمر باتری کنسول را به 4.5 تا 9 ساعت افزایش دهد. این در حالی است که عمر باتری مدل 2016 این کنسول بازی 2.5 تا 6.5 ساعت بوده که بسته به نوع استفاده متغیر بوده است.

نینتندو در وب سایت رسمی خود هیچ اطلاعاتی در مورد تغییرات اعمال شده در این آپدیت نداده است با این حال منابع رسمی این شرکت از طریق منابع خبری جداگانه تغییرات یاد شده را تائید کرده‌اند. بررسی‌های انجام شده از اسناد نینتندو در سازمان مخابراتی آمریکا نشان می‌دهد که طراحی به کار گرفته شده در مدل جدید این کنسول باعث کاهش مصرف انرژی پردازنده مرکزی و سیستم ذخیره سازی شده و در نهایت عمر باتری آن افزایش پیدا کرده است.

نینتندو سوئیچ جدید تنها یک هفته پس از معرفی کنسول ارزان قیمت جدید نینتندو با عنوان Nintendo Switch Lite آماده رونمایی شده است. این کنسول به احتمال زیاد همانند نینتندو سویچ لایت دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی مجهز به رابط کاربری لمسی است و به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود. مدل جدید نینتندو سویچ به احتمال زیاد همراه با نسخه لایت این کنسول به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود و کاربران به احتمال زیاد از تاریخ بیستم سپتامبر 2019 آن را در برخی از کشورها خریداری کنند.

نینتندو سوئیچ جدید هیچ تفاوتی از لحاظ ظاهر با نسخه قبلی 2016 ندارد و تنها از طریق شماره سریال آن که با XKW آغاز می‌شود قابل شناسایی و تمایز است. بر این اساس کاربرانی که تمایل به خرید این کنسول دارند باید در زمان خرید این محصول به شماره سریال آن دقت زیادی کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420