لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایموجی‌های 2019 آی او اس و مک او اس از طرف اپل رونمایی شد

ایموجی‌های 2019 آی او اس و مک او اس از طرف اپل رونمایی شد

شرکت اپل به تازگی تعدادی از ایموجی‌های جدید طراحی شده برای سیستم عامل‌های اختصاصی خود را آماده معرفی و انتشار به صورت عمومی کرده است. ایموجی‌های 2019 آی او اس بر اساس طراحی یونیکد 12 آماده طراحی و عرضه شده‌اند.

ایموجی‌های جدید ارائه شده در یونیکد 12 شامل 59 کاراکتر جدید به همراه 75 متغیر مختلف است که در مجموع شامل 230 ایموجی می‌شوند. اپل در طراحی این مجموعه تصاویر متغیرهای نژادی، ملیتی و موارد دیگر را در نظر گرفته است و تمامی تصاویر مختلف را برای استفاده روزمره در تصاویر گوناگون آماده کرده است. 

 در این مجموعه تصاویر که مناسبت روز جهانی ایموجی منتشر شده، حیواناتی نظیر اورانگوتان، فلامینگو، راسو و تنبل سه انگشتی به همراه برخی خوراکی‌ها و میوه‌ها نظیر سیر، کره، فلافل، پیاز، صدف، تکه‌های یخ و موارد دیگر نیز آماده طراحی شده است.

علاوه بر این، در این مجموعه برخی از تصاویر مربوط به افراد با توانایی‌های خاص نیز آماده عرضه شده است. تصاویر مربوط به گوش دارای سمعک، افراد سوار بر صندلی چرخ‌دار، عصای سفید و موارد دیگر نیز آماده عرضه شده است.

برخی از تصاویر مربوط به لباس غریق نجات، لباس آتش نشان، اسباب بازی یویو، ساز بانجو، کایت و چتر سوار و موارد دیگر نیز در این مجموعه آماده ارائه شده است. 

 

طراحان یونیکد در کنار طراحان شرکت اپل همواره در تلاش بوده‌اند تا از طریق ایموجی‌های جدید بتوانند امکانات بهتری را برای برقراری ارتباط میان کاربران ایجاد کنند. این فرایند در نهایت منجر به آن شده که ایموجی‌های جدید بیانگر احساسات تمامی افراد در جوامع باشند و کاربران به راحتی بتوانند از طریق آن به صورت ویژه و منحصر به فردتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

 

این ایموجی‌ها قرار است در آی او اس 13، مک او اس کاتالینا و دیگر نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های اختصاصی شرکت اپل آماده ارائه به عموم کاربران شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420