لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتای آی او اس 13 و آیپد او اس با تغییرات مهم عرضه شد

چهارمین بتای آی او اس 13 و آیپد او اس با تغییرات مهم عرضه شد

شرکت اپل از شب گذشته فرایند آماده سازی و عرضه چهارمین بتای آی او اس 13 و آیپد او اس را برای دریافت توسعه دهندگان طی کرده است. بر این اساس توسعه دهندگان از همین حالا میتوانند به بتای جدید سیستم عامل های ارائه شده برای آیفون ها و ایپد ها دسترسی داشته باشند.

توسعه دهندگانی که با پرداخت 99 دلار حساب خود را رجیستر کرده اند، میتوانند از همین حالا با مراجعه به بخش Developer Center دستگاه های خود را آماده دریافت این به روز رسانی کنند. این آپدیت همانند دیگر به روز رسانی های شرکت اپل به صورت مستقیم و بدون نیاز به اتصال دستگاه به کامپیوترهای شحصی و به روش OTA قابل دریافت و نصب روی دستگاه های مختلف است و توسعه دهندگان میتوانند به صورت سریع و بدون محدودیت به آن دسترسی پیدا کنند.

بتای چهارم آی او اس 13 و آیپد او اس شامل تغییراتی ویژه میشود که از آن طریق روند استفاده مداوم از دستگاه های هوشمند بهبود پیدا میکند. 

 

یکی از تغییرات مهم آی او اس 13 و آیپد او اس تغییر روند استفاده از Quick Actions در صفحه هوم است. Quick Actions از این پس ظاهر زیبا تری پیدا کرده است و امکان شخصی سازی ترتیب آپشن های مختلف را به کاربران ارائه میدهد. کاربران از این پس میتوانند با استفاده از بخش Rearrange Apps سایز لیست آپشن ها در بخش Quick Actions را تغییر دهند.

علاوه بر این، تاچ سه بعدی و روند استفاده از آن در آی او اس 13 تغییر کرده است. تاچ سه بعدی و هپتیک تاچ از این پس دستخوش تغییرات زیادی شده اند و کاربران میتوانند بسیاری از موارد آن نظیر زمان و میزان فشار دادن یک آیکون مشخص را تغییر دهند.

 بخش Share در آی او اس 13 نیز طراحی بهینه تری پیدا کرده است و کاربران میتوانند رنگ آیکون، تصویر و اپلیکیشن رابط برای اشتراک گذاری موارد مختلف را از طریق آن تغییر دهند.

Voice Messages آخرین تغییر مهم اعمال شده در نسخه بتای آی او اس و مک او اس جدید است که آیکون آن در بخش آی مسیج از شکل یک میکروفن به شکل امواج صوتی تغییر پیدا کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420