لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان چت کردن در بازی فورتنایت با استفاده کنترلر 25 دلاری نینتندو سوئیچ فراهم شد

امکان چت کردن در بازی فورتنایت با استفاده کنترلر 25 دلاری نینتندو سوئیچ فراهم شد

 نینتندو یکی از خاص‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید اکسسوری‌ها و لوازم جانبی برای کنسول‌های بازی است. کنترلر 25 دلاری نینتندو سوئیچ که به تازگی آماده عرضه به بازار شده مجهز به امکان برقراری ارتباط صوتی با کاربران در بازی‌های آنلاین نظیر فورتنایت است.

کنترلر 25 دلاری نینتندو سوئیچ دارای یک جک 3.5 میلی متری برای اتصال هندزفری است که از آن طریق محتوای صوتی می‌تواند دریافت و ارسال شوند. این کنترلر طراحی مشابهی با کنترلر ایکس باکس وان دارد که می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد و خاص را به کاربران کنسول نینتندو سوئیچ ارائه دهد.

این کنترلر دارای لایسنس اختصاصی شرکت نینتندو برای اتصال به کنسول سوئیچ است و کاربران می‌توانند با اطمینان کامل آن را برای اجرای ویژه و خاص بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند. علاوه بر طراحی، چیدمان دکمه‌های این کنترلر نیز با شباهت بسیار زیاد به کنترلر ایکس باکس وان توسعه داده شده است و به همین دلیل کاربران می‌توانند تجربه‌ای مشابه برای اجرای بازی‌های مختلف، با کیفیت مشابه با دیگر کنسول‌های بازی ارائه شده در بازار را داشته باشند.

این کنترلر مجهز به کابل و درگاه یو اس بی تایپ سی است که می‌تواند از آن طریق به کنسول نینتندو سوئیچ برای اجرای بازی‌های مختلف متصل شود. البته نسخه گران قیمت آن که تا پیش از این معرفی شده بود، با قابلیت اتصال به صورت بی‌سیم نیز آماده عرضه شده است. یکی از مهم‌ترین خصوصیت‌های کنترلر جدید و ارزان قیمت نینتندو سوئیچ امکان شخصی سازی دکمه‌ها و کاربری آن بر اساس موارد دلخواه کاربر است و به همین دلیل کاربران برای اجرای بازی‌های مختلف در این کنسول با کمترین محدودیت ممکن برای شخصی سازی و استفاده روزمره از آن مواجه خواهند بود.

این کنسول در حال حاضر با قیمت 24.99 دلار برای برخی از کشورها آماده عرضه شده است که احتمالاً در آینده نزدیک برای تمامی کاربران در سراسر دنیا آماده عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420